راهنمای جامع انتخاب رسانه برای درج رپورتاژ‌ آگهی

Notice: Undefined variable: current_user in /var/www/html/wp-content/themes/shokrino/inc/templates/woocommerce/page-parts/product-item.php on line 187 Notice: Trying to get property 'user_email' of non-object in /var/www/html/wp-content/themes/shokrino/inc/templates/woocommerce/page-parts/product-item.php on line 187 Notice: Undefined variable: current_user in /var/www/html/wp-content/themes/shokrino/inc/templates/woocommerce/page-parts/product-item.php on line 187 Notice: Trying to get property 'ID' of non-object in /var/www/html/wp-content/themes/shokrino/inc/templates/woocommerce/page-parts/product-item.php on line 187    ثبت نام در وبینار

رایگان

توضیحات

تا حالا چقدر هزینه واسه تهیه و انتشار رپورتاژ صرف کردی و به هیچ نتیجه‌ای نرسیدی؟

حتما بعد از این قضیه به خودت گفتی که رپورتاژ و لینک‌ دهی داخلش عملا مزخرفه و هیچ سودی برات نداره.

اشتباه نکن؛ اگه رپورتاژ دادی و به نتیجه نرسیدی، یعنی اینکه حتما حداقل یک جای کارو اشتباه رفتی. خیلی سایتا هستند که به خاطر همین رپورتاژ تونستن در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی پیشرفت کنند و موفق بشن.

اگر به موفقیت نرسیدی و رپورتاژات بی‌نتیجه بودند، باید این سوالا رو از خودت بپرسی که تا چه حد با اصول تهیه و انتشار رپورتاژ آگهی آشنا هستی؟ اصلا می‌دونی برای انتشار رپورتاژت باید از چه رسانه‌هایی کمک بگیری؟ اصلا می‌دونی اعتبار دامنه سایتی که بهش رپورتاژ می‌دی می‌تونه چه تاثیری رو موفقیتت داشته باشه؟

اینایی که بهش اشاره کردم فقط یک گوشه کوچیکی از مواردیه که برای انتشار رپورتاژ باید بهش توجه داشته باشی. ممکنه اولش با خودت فکر کرده باشی که به راحتی چنتا رپورتاژ می‌نویسی و میدی چنتا رسانه برات منتشر کنن و بعدش خیلی راحت صفحات مورد نظر سایتت رو به رتبه‌ های برتر می‌ رسونی.

اما نه این‌ طور نیست؛ تو باید بدونی که فاکتورهای لازم برای انتخاب رسانه واسه اینکه رپورتاژ خودت رو داخلش منتشر کنی چیه؟ باید بدونی که تا چه میزان واسه انتشار رپورتاژ هزینه بپردازی؟

در کنار تمام چیزایی که گفته شد، باید سایت‌های اسپم که در این زمینه فعالیت دارند بشناسی و باهاشون همکاری نداشته باشی. ممکنه الان از خودت بپرسی که همه این چیزها رو باید از کجا یاد بگیری؟ اصلا نگران نباش؛ ما یک وبیناری برات آماده کردیم که داخلش هر اون چیزی که در مورد رپورتاژ نیازه بدونی رو گفتیم.

داخل این وبینار سعی کردیم تا به ساده‌ترین شکل ممکن بهت نشون بدیم چجوری و به چه شکلی رپورتاژ خودت رو منتشر کنی تا به اون نتیجه دلخواه برسی. اگر به این نکاتی که داخل این وبینار گفته شد اهمیت بدی، شک نکن که می‌ تونی از تاثیر فوق‌ العاده رپورتاژ بهره ببری و به درستی ازش استفاده کنی.

مخاطبین دوره
این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • علاقمندان و متخصصین SEO
  • صاحبین کسب و کار که خواهان بهتر دیده شدن خدمات خود در گوگل هستند
  • افرادی که خواهان دریافت بهترین نتیجه در برابر هزینه پرداختی برای رپورتاژ هستند

این دوره برای چه کسانی توصیه نمی شود؟

  • کسانی که لینکسازی انبوه و بدون برنامه انجام می‌دهند
  • افرادی که برای وقت و هزینه خود ارزش قائل نیستند
  • اشخاصی که کسب و کار آنلاین ندارند

سوالات متداول

دوره انتخاب رسانه برای در ج رپورتاژ آگهی چطور به من کمک می‌کند؟

این دوره به شما دیدگاهی جدید برای نوشتن رپورتاژ و انتخاب رسانه برای انتشار آن می‌دهد.

دیدن این دوره به تنها میتواند کافی باشد؟

مسلما صرفا با دیدن یک دوره شما تسلط کافی پیدا نمی‌کنید. این دوره به شما مسیر را نشان می‌دهد، ادامه دادن این مسیر با شماست. در این مسیر کنار شما هستیم.

مدرسان دوره

ابراهیم حنفی
   همین الان ثبت نام کن