کتاب الکترونیکی تسلط بر داده‌‌های ساختار یافته (Structured data) منتشر شد!

دانلود ایبوک تسلط برداده‌های ساختار یافته

تسلط بر داده‌‌های ساختار یافته (Structured data)

داده‌های ساختاریافته Structured Data، اطلاعات طبقه‌بندی شده‌ای هستند که با نشانه‌گذاری اسکیما (Schema Markup) به صفحات وب اضافه می‌شوند تا موتورهای جستجو محتوای صفحات را بهتر درک کنند. مثلاً اگر فروشگاه آنلاین دارید و می‌خواهید نقد و بررسی محصولاتتان در نتایج جستجوی گوگل به‌صورت ستاره‌های امتیازدهی نمایش داده شود، باید از اسکیما مخصوص نقد و بررسی (Review) استفاده کنید.

فرمت فایل

PDF

حجم فایل

65 مگابایت

تعداد صفحات

104 عدد

زمان مطالعه

3 ساعت

در حال حاضر داده‌های ساختاریافته به یکی از ابزارهای کلیدی برای بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) تبدیل شده‌اند. باتوجه‌به رقابت شدید بین کسب‌وکارها در فضای آنلاین، داده‌های ساختاریافته می‌توانند به موتورهای جستجو کمک کنند تا محتوای یک وب‌سایت را بهتر درک کرده تا در نتایج جستجو برجسته‌تر دیده شوند، نیازهای محتوایی کاربران را رفع کنند و نرخ کلیک (CTR) را افزایش دهند.

داده‌های ساختاریافته در قالب  Rich Snippets ،Knowledge Panels ،Event Listings ،Review و FAQ Snippets در صفحه نتایج نمایش داده می‌شوند و همچنین در جستجوی صوتی (Voice Search) اهمیت زیادی دارند.

در ایبوک تسلط بر داده‌‌های ساختار‌یافته چه می‌خوانیم:

هرچند با پیشرفت هوش مصنوعی به نظر می‌رسد که داده‌های ساختاریافته دیگر اهمیتی ندارند اما ۱۷ متخصص برجسته جهانی سئو که نظرات آن‌ها در این کتاب آمده معتقدند هنوز داده‌های ساختاریافته در استراتژی سئو مؤثرند.

این ایبوک نسخه ترجمه شده از “Mastering Structured Data” است که توسط Oncrawl (دانلود نسخه اصلی) منتشر شده است.

همچنین تسمینو تصمیم گرفت برای افزایش ارزش این کتاب و باتوجه‌به اهمیت این موضوع، نظرات دو متخصص برجسته ایرانی سئو را در قالب پیوست ارائه دهد تا اطلاعات بیشتری در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

کتاب «تسلط بر داده‌های ساختاریافته» به خوانندگان کمک می‌کند تا با درک عمیق‌تری از داده‌های ساختاریافته و نحوه استفاده از آن‌ها، در سئو پیشرفت کنند. این کتاب نه‌تنها به جنبه‌های فنی پیاده‌سازی داده‌های ساختاریافته می‌پردازد؛ بلکه اهمیت استراتژیک و فرصت‌های آن در دنیای دیجیتال امروز و آینده را نیز بررسی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *