کتاب الکترونیکی تسلط بر داده‌‌های ساختار یافته (Structured data) منتشر شد!

دگردیسی سئو: از سلطه کلمات کلیدی تا معنای عمیق

معیار موتورهای جستجو برای رتبه‌بندی سایت‌ها در سال‌های اخیر کاملا دگرگون شده است و دیگر تعداد کلمات کلیدی نمی‌تواند توجه آنان را جلب کند. حالا این معنا، عمق و جامعیت محتوا است که به آن ارزش می‌بخشد. دوران تکرار کلمات به سر آمده، به عصر مفهوم و سئو معنایی خوش آمدید.

فرمت فایل

PDF

حجم فایل

57 مگابایت

تعداد صفحات

134 عدد

زمان مطالعه

2 ساعت

سئو سمنتیک و اهمیت معنای تگ‌ها و کلمات

استفاده از تعداد کلمات کلیدی به عنوان معیار رتبه‌بندی سایت‌ها، چالش‌ها و مشکلات فراوانی را برای کاربران و موتورهای جستجو به دنبال داشت. بسیاری از سایت‌ها، محتوای خود را از تکرار بی‌معنای کلمات کلیدی انباشته می‌کردند تا به صدر لیست نتایج جستجو برسند. گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای مقابله با این شیوه‌ها و ارائه نتایج مرتبط، کامل و مفید به کاربران، الگوریتم‌های خود را توسعه داده و با استفاده از ابزارهایی مثل هوش مصنوعی، یادگیری ماشین (Machine learning) و … الگوهای جدیدی برای رتبه‌بندی سایت‌ها در نظر گرفتند که در آن‌ها معنا، عمق و انطباق محتوا با نیاز کاربر نقش اصلی را ایفا می‌کنند. واضح است که سئو به عنوان مهارت و تکنیک هماهنگ کردن سایت با الگوریتم‌ها و قوانین موتورهای جستجو، باید روش‌های جدیدی برای دیده‌شدن بیشتر سایت به کار بگیرد.

رویکرد جدید سئو وب‌سایت که تاکید بیشتری بر بهینه‌سازی مفهومی و معنایی محتوا دارد، سئو معنایی نامیده می‌شود. با مطالعه کتاب الکترونیک دگردیسی سئو می‌توانید اطلاعات ارزشمندی درباره نحوه تغییرات موتورهای جستجو، الگوریتم‌های مدرن آنان، پیشینه و تکنیک‌های سئو سمنتیک به دست آورید و با دست پر وارد دوران جدید بازاریابی دیجیتال شوید.

ایبوک سئو سمنتیک کمک می‌کند تا:

  • بهینه‌سازی محتوا را به گونه‌ای که بیشترین هماهنگی را با الگوریتم‌های جدید و معنایی گوگل داشته باشد انجام دهید.
  • طراحی رابط کاربری جذاب و متفاوت که راحت‌ترین تجربه استفاده را به مخاطبین‌تان هدیه دهد داشته باشید.
  • جلب توجه بیشتر مخاطب، افزایش ترافیک و بهبود رتبه وب‌سایت‌تان در لیست نتایج موتورهای جستجو را تجربه کنید.
  • با آپدیت‌‌های مختلف الگوریتم گوگل از کاهش رتبه و ریزش مخاطب بعد از هر آپدیت در امان باشید.
استفاده از این ای بوک را به صاحبان وب‌سایت، متخصصین سئو و تمام کسانی که می‌خواهند در فضای رقابتی و جدید وب، حرفی برای گفتن داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *