آموزش رپورتاژ آگهی

از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی

با انتشار رپورتاژ آگهی اصولی و با استراتژی مناسب میتوانید نتیجه بهتری در نتایج گوگل کسب کنید و همچنین برند خود را با استفاده از این روش به همگان معرفی نمایید.

مشاوره رایگان با کارشناسان تسمینو

021-28424339

آموزش رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی چیست ؟

یکی از مهم‌ترین بخش‌ های استراتژی سئو خارجی وب سایت‌ ها جهت رسیدن به رتبه‌های بهتر در گوگل، انتشار رپورتاژ آگهی است! رپورتاژ آگهی در دنیای سئو و بهینه سازی سایت به معنای محتوای خبری شامل لینک خارجی به وب سایت شما است که می‌توانید آن را با پرداخت هزینه در رسانه‌ های مختلف، یا به صورت رایگان در برخی از وب سایت‌ ها منتشر کنید.


در مسیر سئو سایت می‌ توان با داشتن یک استراتژی انتشار رپورتاژ آگهی حرفه‌ ای، به سادگی جای تمامی رقبا را در صفحه نتایج گوگل گرفت به بهترین نتایج دست یافت، البته انتشار رپورتاژ آگهی‌ ساده نیست و برای داشتن حداکثر استفاده از آن، باید به صورت کامل باید و نبایدهای رپورتاژ را بشناسید تا بتوانید از رپورتاژ آگهی برای قدرت بخشیدن به فرایند سئو سایت‌ تان کمک بگیرید.


نوشتن اصولی محتوای رپورتاژ، انتخاب رسانه‌ های معتبر جهت انتشار محتوای رپورتاژ آگهی و توزیع اصولی انکر تکست‌ های لینک دهی در ساختار رپورتاژ آگهی جزو مهم‌ ترین نکاتی است که باید برای داشتن بیشترین استفاده از رپورتاژ آگهی به آن‌ ها دقت کنید، برای آشنا شدن بیشتر با مفهوم رپورتاژ، پیشنهاد می‌ کنیم سری به مقاله رپورتاژ چیست تسمینو بزنید.

تسمینو ; مجری رپورتاژ آگهی شما

تسمینو با همکاری بیش از 800 رسانه معتبر و فارسی همراه شما در انتخاب رسانه و انتشار آن در معتبرترین رسانه ها میباشد

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟

نوشتن یک رپورتاژ اثرگذار، هنری است که نیاز به آموزش و تمرین کردن دارد! برای نوشتن بهترین محتوای رپورتاژ آگهی باید زمان کافی خرج کنید و بر اساس هدف رپورتاژ آگهی‌تان و پرسونای کاربران سایت میزبان محتوای رپورتاژتان، دست به قلم شوید و متن رپورتاژ را بنویسید.


عدم داشتن کیورد استافینگ، استفاده از کلمات lsi مرتبط با کلمات کلیدی اصلی، استفاده از تایتل و تیترهای داخلی جذاب، قید کلمه کلیدی اصلی در زیر عنوان‌ها و مقدمه محتوا، عدم وجود حالت تبلیغاتی زننده داخل متن، به کاربردن کلمات کلیدی مرتبط در جمله حاوی انکرتکست لینک دهی و وجود یک کال تو اکشن در پاراگراف پایانی، جزو مهم‌ترین نکاتی هستند که باید برای نوشتن یک رپورتاژ درجه یک رعایت کنید.


البته مسیر تولید محتوای اصولی یک رپورتاژ آگهی به همین سادگی‌ها نیست و پیچ وخم‌های بسیاری دارد! پیشنهاد می‌کنیم برای آشنا شدن با ترفندهای حرفه‌ای نوشتن رپورتاژ آگهی بر اساس قوانین سئو 2021 مطالعه نکات ناب مطرح شده در مقاله آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی تسمینو را فراموش نکنید.

همه چیز راجع به آموزش رپورتاژ آگهی