بهترین هاست وردپرس کدام است؟ لیست بهترین هاستینگ های ایران

بهترین هاست وردپرس کدام است؟ لیست بهترین هاستینگ های ایران

انتخاب هاست مناسب برای وبسایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع هاست همچون قلب تپنده سایت است که داده‌های سایت بر روی آن قرار می‌گیرد. بر همین اساس شما باید سعی کنید که بهترین هاست را برای سایت خود تهیه کنید تا به نحو احسن از آن استفاده ببرید. در این بین نباید فراموش کرد که سرویس‌های هاستینگ زیادی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به همین علت برای پیدا کردن بهترین هاست باید گزینه‌های مختلفی را بررسی کنید. در […]

3 ماه 2 28 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

هاستینگ چیست؟
ویژگی‌های بارز بهترین شرکت های هاستینگ چیست؟
لیمو هاست؛ نامی آشنا در دنیای هاستینگ
هاست ایران؛ ترکیب قدمت و کیفیت
ایران سرور؛ برند برتر هاست در ایران
سرویس هاستینگ باسابقه هاست نگار
سون هاست؛ ارائه دهنده برترین هاست و سرور در ایران
تجربه هاستینگ باکیفیت با وب رمز
هاستینگ نت افراز
برخورداری از انواع هاست‌ها با گنجه هاست
خرید هاست CPanel ارزان با میزبان وردپرس
راستچین، نامی آشنا برای طراحان سایت و متخصصین سئو
منظور از انواع هاست خوب چیست؟
هاست وردپرس چیست؟
یک هاست خوب چه امکاناتی دارد؟
هاست مخصوص ووکامرس چه تفاوتی با میزبانی وب وردپرس دارد؟
چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم؟
بهترین هاست وردپرس
سخن پایانی
مشاهده بیشتر

انتخاب هاست مناسب برای وبسایت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع هاست همچون قلب تپنده سایت است که داده‌های سایت بر روی آن قرار می‌گیرد. بر همین اساس شما باید سعی کنید که بهترین هاست را برای سایت خود تهیه کنید تا به نحو احسن از آن استفاده ببرید. در این بین نباید فراموش کرد که سرویس‌های هاستینگ زیادی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. به همین علت برای پیدا کردن بهترین هاست باید گزینه‌های مختلفی را بررسی کنید. در این مطلب از تسمینو به بررسی کامل هاست‌ها خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

هاستینگ چیست؟

زمانی که شما می‌خواهید سایت خود را به شکل حرفه‌ای راه‌اندازی کنید، قبل از هر چیز باید به فکر تهیه یک سایت عالی برای خود باشید. هاست که به آن فضای میزبانی هاست نیز گفته می‌شود، دربردارنده‌های همه داده‌های سایت خواهد بود. در صورتی که در عملکرد هاست اختلالی ایجاد شود، ممکن است که سایت شما از دسترس خارج شود. به همین جهت شما می‌توانید که برای خرید بهترین هاست ایرانی دست به کار شوید. خوشبختانه مقایسه هاستینگ‌های ایرانی نشان می‌دهد که در بین آن‌ها نمونه موفق زیادی وجود دارد. 

به همین جهت از شما خواسته می‌شود که نهایت دقت ممکن را در خرید خود داشته باشید تا از این جهت دچار مشکل نشوید. این نکته را بدانید که انتخاب بهترین هاست می‌تواند در سئوی سایت شما نیز اثرگذار باشد. بر همین اساس سعی کنید که در انتخاب هاست حساسیت بیشتری به خرج دهید. شما با دیدن لیست ده شرکت برتر هاستینگ ایرانی در سال 1401 به این نکته پی می‌برید که سایت‌های ایرانی نیز از این جهت بسیار عالی عمل کرده‌اند. به طور کلی به شما توصیه می‌کنیم که از کیفیت هاست انتخابی اطمینان حاصل کنید تا از این جهت برای شما مشکلی به وجود نیاید.

ویژگی‌های بارز بهترین شرکت های هاستینگ چیست؟

برای اینکه بتوان بهترین هاست را تشخیص داد، قبل از هر چیز باید با ویژگی‌های شاخص و مهم آن آشنایی پیدا کنید. خرید هاست شرکتی زمانی موفقیت‌آمیز است که بدانید از چه سایتی برای خرید بهره می‌برید. یکی از ویژگی‌های مهم هاستینگ خوب این است که خدمات آن تداوم و ماندگاری داشته باشد. زمانی که شما یک هاست را انتخاب می‌کنید، ممکن است که آن را برای مدت زمان طولانی فعال نمایید. به همین جهت شرکت هاستینگ باید خدمات خود را به صورت پایدار و ادامه‌دار حفظ نماید.

تمامی کسانی که خرید هاست و دامین را در برنامه دارند، به فاکتور سرعت اهمیت زیادی می‌دهند. چنانچه شما می‌خواهید به راحتی از بهترین هاست بهره ببرید، باید سرعت آن را در نظر بگیرید. همانطور که می‌دانید سرعت سایت تاثیر بسیار زیادی در سئو دارد. به همین علت هر سایتی انتظار دارد که هاست مورد نظر بهترین سرعت ممکن را داشته باشد. خوشبختانه شرکت‌های متعددی این سرویس‌ها را ارائه می‌دهند که همین مورد دست شما را برای خرید کاملا باز گذاشته است.

لیمو هاست؛ نامی آشنا در دنیای هاستینگ

یکی از برترین شرکت‌های ارائه دهنده هاستینگ در ایران لیمو هاست است. خدمات ارائه شده توسط لیمو هاست بسیار عالی است که به همین جهت مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یک هاست وردپرسی عالی هستید، بدون شک این انتخاب می‌تواند برای شما بسیار خوب باشد. در واقع می‌توان گفت که لیمو هاست به صورت تخصصی بر روی هاست وردپرسی فعالیت می‌کند که به همین جهت با محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این هاست ضمانت بازگشت وجه سی روزه است که باعث اهمیت بالای آن شده است.

سرعت بالای این سرویس از دیگر مزایایی است که می‌توان برای آن برشمرد. اگر به فکر خرید بهترین هاست ایرانی هستید، حتما نگاه ویژه‌ای به این مورد داشته باشید. این سرویس کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید از هرکدام آن‌ها به صورت جداگانه استفاده کنید. همچنین بکاپ‌گیری در لیمو هاست به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه انجام می‌شود. فقط به این نکته دقت کنید که لیمو هاست منابع اختصاصی ارائه نمی‌دهد که به نوعی نقطه ضعف آن به حساب می‌آید.

 

 خدمات وردپرس امکانات پر کاربرد
نصب و راه‌اندازی وردپرس گواهی SSL رایگان
امنیت و بروزرسانی بکاپ هفتگی
انتقال وردپرس سرویس ایمیل
سرعت و عملکرد وردپرس ابزار Staging

ورود و ثبت نام با تخفیف ویژه در لیموهاست

 

شرکت هاستینگ هاست ایران

هاست ایران؛ ترکیب قدمت و کیفیت

در سال‌های اخیر مجموعه هاست ایران یکی از معتبرترین ارائه دهندگان هاست بوده که دارای خدماتی بسیار عالی و اشتراک‌های اقتصادی است. در صورتیکه به‌دنبال یک مجموعه حرفه‌ای در زمینه هاست وردپرس هستید، هاست ایران انتخاب بی‌نقصی برای شما خواهد بود. هاست‌های‌ ارائه شده توسط این مجموعه، به دلیل بهینه شدن برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس، ویژگی‌هایی ازجمله سرعت، قدرت و قابل اطمینان بودن را ارائه می‌دهند. ناگفته نماند که این مجموعه از دیتاسنتر اختصاصی با مجوز رتبه دو افتا (امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات)، برای تمام ‌سرویس‌های میزبانی وب از جمله هاست وردپرسی ایران برخوردار است.

به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه بکاپ‌گیری انجام می‌گردد؛ همچنین کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا به دلخواه از هرکدام از آن‌ها استفاده نمایید.

شما امکان خرید هاست وردپرسی از این مجموعه در پلن‌های ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله به همراه منابع قدرتمند از جمله پردازنده، رم و پهنای باند بالا را داشته و بطور اتوماتیک ماژول کش روی وردپرس‌ برای شما نصب خواهد شد.

 

ایران سرور - iran Server

ایران سرور؛ برند برتر هاست در ایران

ایران سرور جزو شرکت‌های باسابقه است که سال‌های زیادی در زمینه خرید هاست و دامنه فعالیت می‌کند. اگر به دنبال هاست خوب و ارزان هستید، ایران سرور یکی از گزینه‌های پیش روی شما خواهد بود. شما می‌توانید که هاست ایران سی پنل، هاست دانلود و سرور اختصاصی را به راحتی از این طریق تهیه نمایید. دیتاسنترهای ایران سرور بسیار معتبر بوده و شامل کشورهای مختلفی می‌شود. در حال حاضر این سرورها متعلق به ایران، فرانسه، فنلاند و ایران است که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند.

این سرویس دارای آپتایم ماهانه 100‌ درصد است که می‌تواند خیال شما را از بابت یک هاستینگ باکیفیت راحت کند. البته شما باید نگاهی نیز به ایرادات ایران سرور داشته باشید. به طور مثال پشتیبانی ایران سرور زیاد قوی نیست. همچنین بکاپ‌گیری ایران سرور به صورت هفتگی انجام می‌شود. چنانچه به بکاپ روزانه نیاز دارید،‌ این مورد نمی‌تواند برای شما مناسب باشد. چنانچه موارد گفته شده برای شما مهم نیست، ایران سرور بهترین هاست برای شما خواهد بود پس به هیچ عنوان از آن غافل نشوید. خوشبختانه به غیر از نکات گفته شده سایر امکانات ایران سرور کامل است و می‌تواند نیاز شما به یک هاستینگ خوب را برطرف کند.

 

ورود و ثبت نام در ایران سرور با تخفیف ویژه تسمینو

هاست نگار

سرویس هاستینگ باسابقه هاست نگار

امروزه بسیاری از افراد به دنبال بهترین سایت خرید هاست هستند و موارد مختلفی را نیز بررسی می‌کنند. به همین جهت برای این افراد می‌توان سرویس هاست نگار را پیشنهاد داد. خرید هاست و دامین از این شرکت مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. بسیاری از وبمستران هاست نگار را بهترین هاست ایران می‌دانند. همچنین اگر شما به دنبال بهترین هاست مجازی هستید، باز هم هاست نگار گزینه جذابی برای شما خواهد بود. خوشبختانه هاست نگار میزبانی را از سرورهای ایرانی و خارجی انجام می‌دهد. کنترل پنل به کار رفته در این هاستینگ از نوع سی پنل است که کار کردن با آن بسیار آسان است.

پهنای باند این سرویس نامحدود است که به همین جهت لازم نیست نگران قطعی‌‌های مکرر باشید. این هاست گواهینامه SSL را نیز به صورت رایگان صادر می‌کند که شما می‌توانید از آن بهره ببرید. هاست نگار سرویس خود را از کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان و ایران ارائه می‌دهد. تنها ضعفی که در هاست نگار دیده می‌شود این است که نسبت به رقبای خود آپتایم پایین‌تری دارد. چنانچه به دنبال بهترین هاست برای سایت خود هستید، بهتر است که این مورد را نیز جزو گزینه‌های خود قرار دهید.

سون هاست - 7Host

سون هاست؛ ارائه دهنده برترین هاست و سرور در ایران

مجموعه سون هاست در سال ۱۳۸۶ شروع به کار کرد که از آن زمان تا به امروز به صورت قدرتمند به کار خود ادامه می‌دهد. بیشترین مشتریان سون هاست مربوط به سه شهر تهران، رشت و شیراز هستند. سون هاست همواره تلاش کرده است تا خدمات خود را برای وب‌مستران به طور ویژه عرضه کند.  به همین علت تنوع بالای سرویس‌های ارائه شده از این شرکت جزو نقاط قوت آن به حساب می‌آید.

  • خدمات سون هاست چیست؟

مهم‌ترین خدمتی که سون هاست برای کاربران خود در نظر گرفته ارائه انواع هاست است. به همین علت شما می‌توانید که بهترین نوع هاست را با سرعت و کیفیت بالا از این مجموعه دریافت کنید. همچنین شما سرورهای اختصاصی و مجازی نیز به طور ویژه برای شما عرضه خواهد شد که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. خوشبختانه طرح‌های مختلفی برای هاست و سرور وجود دارد که هر کس با توجه به شرایط خود برای انتخاب آن‌ها اقدام خواهد کرد.

به غیر از این موارد، خدمات مربوط به دامنه هم به طور گسترده صورت می‌گیرد که در صورت نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. مواردی همچون ثبت، انتقال و تمدید دامنه از این طریق انجام خواهد شد. به همین علت برای برخورداری از خدمات دامنه نیز می‌توانید از سون هاست بهره بگیرید. خوشبختانه سون هاست خدمات گسترده دیگری مثل بهینه سازی وردپرس، گواهینامه ssl و هاست دانشجویی را ارائه می‌دهد که شما می‌توانید هر کدام از آن‌ها را به صورت جداگانه دریافت نمایید.

  • مزایای ویژه سون هاست

سون هاست دارای پشتیبانی فوق‌العاده‌ای است که به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشکلات شما خواهد بود. به همین علت به یکی از شرکت‌های هاستینگ محبوب تبدیل شده است. مورد دیگر این است که سون هاست به صورت روزانه از هاست بکاپ تهیه می‌کند. به همین علت خیالتان از بابت حفظ اطلاعات سایت  کاملا راحت باشد زیرا در این حالت مشکلی نخواهید داشت. همچنین سرعت بالای سون هاست سبب شده است تا بسیاری از سایت‌ها ترجیح دهند که از آن استفاده کنند.

چنانچه شما از سرویس‌های یکساله سون هاست استفاده کنید، از دامنه رایگان ir نیز برخوردار خواهید شد. همچنین این شرکت دارای برنامه تخفیف هفتگی نیز هست که بسیاری از کاربران از این طرح‌ها استفاده می‌کنند. در صورت رضایت نداشتن از خدمات نیز عودت وجه شما نهایتا در مدت ۳۰ روز انجام خواهد شد. اگر به دنبال انتخاب یک هاست عالی هستید، به طور قطع این مورد می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد.

وب رمز- WebRamz

تجربه هاستینگ باکیفیت با وب رمز

شرکت وب رمز یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه هاستینگ فعالیت می‌کند. این مجموعه بیش از ۲۰ سال سابقه دارد که بسیاری از افراد برای خرید هاست شرکتی به آن مراجعه می‌کنند. این شرکت دامنه فعالیت بسیار زیادی دارد که هاستینگ نیز بخشی از آن به حساب می‌آید. اگر به دنبال خرید هاست ووکامرس هستید، می‌توانید بر روی وب ارز حساب باز کنید. تمامی تجهیزات سخت افزاری به کار رفته در این شرکت قدرتمند هستند که به همین جهت می‌توان به توان آن‌ها به خوبی اعتماد کرد. اگر هاست سی پنل را می‌پسندید،‌ وب رمز برای شما مورد خوبی خواهد بود.

خوشبختانه این سرویس در طول هر هفته دو بار فول بکاپ می‌گیرد تا اطلاعات سایت شما در امنیت کامل باشند. در صورتی که شما از پلن سالانه وب رمز استفاده کنید، به شما دامنه رایگان IR نیز داده خواهد شد. همچنین شما با دریافت این سرویس گواهی SSL‌ رایگان نیز خواهید گرفت. اگر بخواهیم یکی از ضعف‌های وب رمز را نام ببریم، باید به قیمت نسبتا بالای آن اشاره کنیم. با این حال اگر به دنبال بهترین هاست هستید و قیمت برای شما مهم نیست، این مورد می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد.

نت افراز

هاستینگ نت افراز

بررسی‌ها نشان می‌دهد که شرکت هاست نت افراز تعداد زیادی از دامین‌های بین‌المللی را میزبانی می‌کند. اگر می‌خواهید به بهترین هاست ایران دسترسی داشته باشید، این مورد می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد. اگر به فکر خرید هاست وردپرسی حرفه ای هستید، به طور قطع این مورد برای شما بسیار جذاب‌ خواهد بود. چنانچه برای خرید هاست مجازی نیز برنامه دارید، این مورد می‌تواند نیازتان را به خوبی برآورده کند. سرور مجازی و اختصاصی ارائه شده در نت افراز سرعت بسیار بالایی دارد که همین عامل باعث محبوبیت بیش از پیش آن شده است.

پشتیبانی این هاست نیز رضایت‌بخش است و معمولا کارشناسان مربوطه در زمان کوتاهی پاسخ شما را خواهند داد. به غیر از این نکات، بکاپ گیری روزانه هم صورت می‌گیرد که برای حفظ اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از نقاط ضعف نت افراز این است که کنترل سی پنل ندارد. به همین علت شما برای استفاده از خدمات آن باید حتما از دایرکت ادمین استفاده کنید. به طور کلی اگر به سراغ هاست ارزان می‌روید، این مورد می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد. کیفیت خدمات ارائه شده نسبت به خدمات آن بسیار عالی است که به همین علت استفاده از این هاست به شما پیشنهاد می‌شود.

گنجه هاست

 

برخورداری از انواع هاست‌ها با گنجه هاست

انتخاب بهترین هاست برای سایت همواره یکی از چالش‌های مهم وبمستران بوده است. گنجه هاست یکی از شرکت‌های موفق این زمینه است که امکان خرید هاست لینوکس را نیز برای شما فراهم کرده است. چنانچه می‌خواهید خرید هاست دانلود را هم انجام دهید، این مورد برای شما بسیار عالی خواهد بود. چنانچه شما از خدمات این هاست استفاده کنید، از ضمانت بازگشت وجه یک هفته‌ای برخوردار می‌شوید. یکی از بزرگترین مزایای گنجه هاست این است که در آن از تکنولوژی Raid استفاده شده است.

این تکنولوژی باعث می‌شود که میزان امنیت هاست به طرز شگفت‌آوری افزایش پیدا کند. همچنین ارائه بهترین هاست خارجی و داخلی توسط گنجه هاست انجام می‌شود. با توجه به ویژگی‌های مثبتی که در این سرویس وجود دارد، به شما توصیه می‌کنیم که برای میزبانی سایت‌های پربازدید از این مورد برای خود استفاده کنید. گنجه هاست به صورت هاست دایرکت ادمین و سی پنل ارائه می‌شود که در انتخاب بین آن‌ها مخیر خواهید بود. ذکر این نکته ضروری است که قیمت این هاست نیز نسبتا زیاد است. از همین رو بهتر است که برای سایت‌های بزرگ استفاده شود.

 


خرید هاست CPanel ارزان با میزبان وردپرس

میزبان وردپرس

چنانچه شما قصد دارید خرید هاست وردپرس را انجام دهید، بد نیست که میزبان وردپرس را به صورت ویژه امتحان کنید. درست است که پیدا کردن cpanel هاست رایگان کار سختی است، ولی می‌توانید نمونه‌های ارزان‌قیمت همچون هاست سی پنل را استفاده کنید. میزبان وردپرس خدمات رسانی خود را به طرز گسترده‌ای انجام می‌دهد که به همین علت می‌‌توانید از آ‌ن‌ها بهره‌مند شوید. اگر برای خرید هاست لینوکس و خرید هاست ووکامرس برنامه ویژه دارید، میزبان وردپرس می‌تواند گزینه جذابی برای شما باشد. بزرگترین مزیتی که در میزبان وردپرس وجود دارد قیمت آن است.

در حال حاضر تهیه هاست ارزان از این طریق ممکن شده است. همین ارزان بودن می‌تواند آن را در لیست بهترین هاست‌ها قرار دهد. خوشبختانه میزبان وردپرس از دو کنترل پنل سی پنل و دایرکت ادمین پشتیبانی می‌کند که هر کدام آن‌ها در نوع خود حائز اهمیت هستند. با این حال این ارزانی بی‌حکمت نیست و ضعف‌هایی نیز در این هاستینگ دیده می‌شود. به طور مثال بکاپ‌گیری در آن به شکل هفتگی صورت می‌گیرد و حالت روزانه ندارد. همچنین پهنای باند آن خیلی قوی نیست و در ساعات شلوغی عملکرد ضعیف‌تری خواهد داشت. به طور کلی استفاده از این هاست برای سایت‌های تازه‌کار و با بازدید پایین پیشنهاد می‌شود.

راستچین ارائه دهنده هاست ابری وردپرس

راستچین، نامی آشنا برای طراحان سایت و متخصصین سئو

شرکت راست چین در سال 1392 فعالیت خود را در حوزه فروش قالب‌‌های وردپرسی شروع کرد و تا به امروز مجموعه کامل محصولات طراحی وب از قالب و افزونه‌های ایرانی (وردپرس و HTML) تا اسکریپت‌های اختصاصی را ارائه کرده است.

راست چین با سابقه درخشان خود وارد حوزه فروش هاست وردپرس در ایران شده و نتیجه 11 سال تجربه خود را در زمینه سازگاری سرویس دهنده‌های هاست با محصولات وردپرسی در قالب سرویس پرو هاست وردپرس ارائه کرده است.

ارائه هاست اختصاصی وردپرس و بیشترین سازگاری با این CMS، نقطه قوت راست چین کلود است.

ویژگی‌های سرویس هاست وردپرس:

سرورهای نسل 10:

10 برابر سرعت و کیفیت بیشتر در سرورهای نسل 10 نسبت به سرورهای نسل 8 و 9 را می‌توان تجربه کرد.

هاردهای پرسرعت SSD NVME :

سرعت هاردهای NVME راست چین کلود به ۳۲ گیگابایت بر ثانیه می‌رسد و تا زمانیکه هاردهای پر سرعت NVME موجود هستند استفاده از SSD مقرون به صرفه نیست.

رم هایDDR4 :

کاهش 20% مصرف انرژی و افزایش فرکانس تا 5333 مگاهرتز از ویژگی رم‌های DDR4 است.

Lite Speed Pro:

با استفاده از وب سرویس لایت اسپید، تجربه‌ سرعت چندبرابری را از میزبانی خواهید داشت.

بک‌آپ گیری منظم:

در تمام پلن‌ها بک‌آپ روزانه توسط jetbackup از دیتابیس و از فایل‌ها به صورت خودکار تهیه می‌شود.

IMUNIFY360:

از هرگونه تهدید که یک سرویس میزبانی وب با آن مواجه شود، از وب اتک تا سایبراتک محافظت می‌کند.

گواهی SSL رایگان:

با نصب گواهینامه امنیتی SSL کاربران و گوگل اعتبار سایت شما را به رسمیت می‌شناسند.

سازگاری با محصولات وردپرسی، ضمانت بازگشت وجه، پشتیبانی اختصاصی وردپرس و مهاجرت رایگان از مزایای سرویس هاست راست چین کلود است.

علاوه بر این، می‌توانید خرید دامنه با پسوندهای متنوع را در پایین‌ترین قیمت نسبت به رقبا انجام دهید.


منظور از انواع هاست خوب چیست؟

تا به اینجای کار تعداد زیادی از هاست‌های معروف ایرانی را به شما معرفی کردیم. چنانچه به دنبال بهترین هاست برای خود هستید، می‌توانید که از بین گزینه‌های موجود انتخاب خود را انجام دهید. ذکر این مورد ضروری است که هاست‌ها دارای تنوع بالایی هستند که باید این مورد را حتما در نظر بگیرید. هر هاست با توجه به کاربردی که دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال اگر دوست دارید که هاست‌های مختلف را بشناسید،‌ بهتر است که حتما ادامه این مطلب را هم بخوانید.

  • هاست اشتراکی

هاست اشتراکی دارای یک سرور است که تعداد زیادی سایت به صورت مشترک از آن استفاده می‌کنند. اگر به دنبال خرید هاست cpanel رایگان هستید، این مورد می‌تواند برای شما بسیار عالی باشد. البته به دلیل مشترک بودن فضا ممکن است که در زمان شلوغی کمی سرعت سایت شما کاهش پیدا کند.

  • سرور اختصاصی

سرور اختصاصی به هاستی گفته می‌شود که فقط به یک سایت خدمت می‌رساند. از همین رو به آن سرور اختصاصی می‌گویند که باید آن‌ را به درستی بشناسید. این سرور بیشتر برای سایت‌های بزرگ و قدرتمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. خدمات مربوط به خرید vps اختصاصی در این بخش قرار می‌گیرد. 

  • سرور نیمه اختصاصی

چنانچه به دنبال بهترین هاست هستید، به طور قطع سرور نیمه اختصاصی می‌تواند انتخاب جذابی برای شما باشد. این مورد در واقع یک سرور مجازی است که به صورت اختصاصی عمل می‌کند. به همین علت به آن سرور نیمه اختصاصی گفته می‌شود.

  • میزبانی ابری

هاستینگ یا میزبانی ابری به حالتی گفته می‌شود که فضای میزبانی سایت توسط سرورهای خارج از ایران ارائه شود. در حال حاضر بخش زیادی از هاستینگ‌ها از همین نوع هستند که باید در هنگام خرید بهترین هاست به این موارد نیز دقت داشت. هاست لینوکس asp net core نیز معمولا به صورت ابری ارائه می‌شود.

  • هاست وردپرس

هاست وردپرس به مواردی گفته می‌شود که به صورت ویژه برای وردپرس ساخته شده‌اند. این هاست‌ها بسیار متنوع هستند که دست شما برای خرید هاست وردپرس کاملا باز است. بر همین اساس اگر دوست دارید که خرید بهترین هاست ایرانی را انجام دهید، این موارد می‌توانند برای شما مناسب باشند.

  • هاست ایران

هاست ایران به موردی گفته می‌شود که دارای سرور ایرانی است. خوشبختانه خرید هاست ایرانی قیمت زیادی نیز ندارد که در این حالت خریدهاست ftp نیز به آسانی توسط شما انجام می‌شود. به طور قطع ایرانی بودن سرور باعث می‌شود که شما به بهترین هاست ارزان دسترسی پیدا کنید.

  • هاست خارج

همانطور که از نام این هاست مشخص است، سرورهای آن متعلق به خارج از ایران هستند. به همین جهت برای تهیه هاست python می‌توانید از این مورد خاص بهره ببرید. درست است که این نوع از هاست‌ها کمی گران‌تر هستند ولی در عوض قدرت بیشتری دارند.

بهترین هاست-Best WordPress Hosting

هاست وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا در فضای وب است. با توجه به جذابیت‌ها و امکانات زیادی که در این مورد وجود دارد، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از هارد وردپرس هستند. هاست وردپرس به صورت ویژه فضای میزبانی سایت را برای سیستم مدیریت وردپرس آماده می‌کند. بهترین هاست وردپرسی به صورت کامل به این سیستم مدیریت محتوا همخوانی دارد و باعث افزایش سرعت آن خواهد شد. خوشبختانه تنوع زیادی در شرکت‌های ارائه‌دهنده هاستینگ وجود دارد که شما می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب درست را انجام دهید. در حال حاضر هاست خوب و ارزان وردپرس به وفور یافت می‌شود که شما با بررسی گزینه‌های مختلف می‌توانید بهترین مورد را برای خود بیابید. مقایسه هاستینگ‌های ایرانی به شما این فرصت را می‌دهد تا به آسانی به خواسته خود دست پیدا کنید.

یک هاست خوب چه امکاناتی دارد؟

برای اینکه بتوانید بهترین هاست را برای خود انتخاب کنید، حتما باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید که هر کدام آن‌ها در نوع خود اهمیت دارند. اولین عامل مهم در خرید بهترین هاست خارجی میزان فضای میزبانی است. هر چقدر که حافظه بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد، هزینه آن نیز بیشتر می‌شود. شما در بهترین سایت خرید هاست می‌توانید به فاکتور پهنای باند هم دقت کافی را داشته باشید. هاست خوب پهنای باند مناسبی نیز خواهد داشت. داشتن مواردی همچون اد آن دامین، پارک دامین و ساب دامین از دیگر خصوصیات بهترین هاست مجازی و حقیقی است.

نوع کنترل پنل هاست هم اهمیت زیادی دارد. به طور کلی بهترین هاست باید از سی پنل پشتیبانی کند زیرا نسبت به دایرکت ادمین محیط کاربری پیشرفته‌تری دارد. به غیر از همه این نکات، وجود سخت‌افزارهای قوی بسیار مهم است که بتواند میزبانی سایت‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. برای اینکه بتوانید بهترین هاست را تشخیص دهید، بهتر است که پروتکل‌های امنیتی آن را نیز بررسی نمایید. در آخر حتما سعی کنید که آپ تایم بودن هاست را بررسی نمایید تا مشکلاتی مانند تاخیر در لود شدن سایت برای شما به وجود نیاید.

هاست مخصوص ووکامرس چه تفاوتی با میزبانی وب وردپرس دارد؟

امروزه بسیاری از افراد برای خرید هاست ووکامرس دست به کار شده‌اند و از آن به طور ویژه بهره می‌برند. با این حال هاست وردپرس نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که این دو مورد با یکدیگر تفاوت‌های اساسی دارند. ووکامرس در واقع یک فروشگاه‌ساز اینترنتی است که با استفاده از آن خرید و فروش‌ها صورت می‌گیرد. زمانی که شما برای خرید هاست ووکامرسی اقدام می‌کنید، هاست مورد نظر به طور کامل با این افزونه هماهنگ شده است. این در حالی است که هاست وردپرسی بیشتر برای کار کردن در وردپرس بهینه‌سازی شده است. 

این دو مورد از نظر شرایط کلی شبیه به هم هستند ولی در جزئیات با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. هاست ووکامرسی برای استفاده در فروشگاه‌های اینترنتی پیشنهاد می‌شود. به همین جهت خرید بهترین هاست ووکامرسی بیشتر توسط فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شود. همچنین شما می‌توانید که هاست وردپرسی یا ووکامرسی را به شکل اختصاصی یا مجازی خریداری کرده و از آن‌ها بهره ببرید.

چرا باید از هاست وردپرس استفاده کنیم؟

چنانچه به فکر خرید هاست لینوکس یا وردپرس هستید، باید شرایط هر کدام از آن‌ها را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید. خوشبختانه پیدا کردن هاست خوب و ارزان برای وردپرس بسیار آسان است و با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید این موارد را به وضوح  ببینید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که امروزه اکثر سایت‌ها از نوع وردپرسی هستند. با توجه به تعداد بالای این سایت‌ها، باید خدمات هاستینگ برای آن‌ها با بهترین قیمت ممکن صورت بگیرد. هاست وردپرسی به گونه طراحی شده است که با تمامی ویژگی‌های سایت وردپرسی هماهنگی داشته باشد.

قابلیت آپدیت خودکار یکی از مزایای این هاست است که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. همچنین این نوع از هاست از لحاظ امنیتی نیز در شرایط خوبی قرار دارد که شما می‌توانید از این شرایط به سود خود استفاده کنید. چنانچه دارای وبسایت وردپرس هستید، حتما سعی کنید که در هنگام خرید هاست خارجی یا ایرانی از نوع اختصاصی آن بهره ببرید. همچنین این نوع از هاست‌ها دارای پشتیبانی قوی هستند که در صورت بروز مشکل آن را در سریع‌ترین زمان ممکن حل خواهند کرد. این نوع از هاست سازگاری کامل با وردپرس دارد پس از بابت کارایی آن خیالتان آسوده باشد.

بهترین هاست وردپرس

با توجه به توضیحاتی که درباره هاست وردپرس داده شد، اکثر وبمسترها به دنبال تهیه آن هستند. با این حال این نوع از هاست نیز انواع مختلفی دارد که باید هر کدام از آن‌ها به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گیرند. در این بین نباید فراموش کرد که پیدا کردن بهترین هاست وردپرس نیز شرایط خاص خود را دارد. بر همین اساس انواع این هاست را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • هاست داخلی

اگر دوست دارید که هاست ارزان تهیه کنید،‌ هاست داخلی برای شما مناسب خواهد بود. این هاست دارای سرور ایران است که به همین علت هزینه زیادی نیز در پی نخواهد داشت. به همین جهت طرفداران این هاست در بین وب مسترهای تازه‌کار بسیار زیاد است. در حال حاضر شرکت‌های زیادی این خدمت را ارائه می‌دهند که می‌توانید خرید خود را از این طریق به انجام برسانید.

  • هاست خارجی

امروزه شرکت‌های هاستینگ خارجی نیز گزینه جذابی به حساب می‌آیند. با توجه به سختی‌هایی که تحریم ایجاد کرده است، استفاده از هاستینگ خارجی مسائل خاص خودش را دارد. به همین جهت کسانی که به سراغ این هاست می‌روند که کاربرد خاصی را مدنظر داشته باشند. البته ناگفته نماند که بهترین هاست نمونه خارجی آن است ولی از نظر قیمت گران‌تر از هاست داخلی خواهد بود. چنانچه مشکل بودجه نداشته باشید،‌ این مورد می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.

  • هاست ضدتحریم

وجود تحریم‌ها برای ایرانیان همیشه یک مساله بوده است. به خصوص این موضوع در دنیای اینترنت بیش از هر مکان دیگری دیده می‌شود. برای اینکه تحریم‌ها نتوانند بر روی هاستینگ اثر بگذارند، باید از هاست ضدتحریم استفاده نمود. این موارد dns هاست هم نامیده می‌شوند که با استفاده از DNS تحریم‌ها را دور می‌زنند.

  • سی پنل و دایرکت ادمین

برای اینکه بتوانید در هاست خود تغییرات لازم را ایجاد کنید، به یک کنترل پنل نیاز خواهید داشت. در ابتدا دایرکت ادمین به عنوان اولین پنل ارائه شد. امروزه سی پنل به دلیل امکانات بیشتر محبوب است و بیشتر از آن برای مدیریت فضای هاست استفاده می‌شود. معمولا در هنگام خرید بهترین هاست دایرکت ادمین بودن یا سی پنل بودن آن به شما اعلام خواهد شد.

سخن پایانی

برای اینکه شما بتوانید یک هاست خوب داشته باشید، حتما باید گزینه‌های مختلفی را بررسی کنید. امروزه انتخاب Host – Domain باید به صورت حرفه‌ای صورت بگیرد زیرا پایه اصلی سایت شما به حساب می‌آیند. به همین جهت در این مقاله از تسمینو بهترین هاست‌های ایرانی معرفی شدند و در مورد هر کدام از آن‌ها صحبت شد. در حال حاضر امکان خرید بهترین هاست ایرانی برای شما فراهم شده است پس حتما از این فرصت ناب برای خود استفاده کنید. تنوع بالای هاست‌ها دست شما را برای انتخاب کاملا باز گذاشته است. همچنین هاست رایگان برای ربات تلگرام نیز وجود دارد که با استفاده از آن کارهای خود را پیش خواهید برد.

علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها

2022/09/20

ممنون از معرفی سایت ها
هاست ارزان وردپرس چی پیشنهاد میکنید که بخریم ؟ نمیدونم بهترین هاستینگ ایرانی که الان واقعا جز بهترین هاست کدومه!

    2022/09/20

    سلام دوست عزیز
    هاستینگ هایی که معرفی کردیم واقعا خوب هستند و اگه بخوایم به پیشنهاد خودمون یک عدد رو معرفی کنیم میتونم لیموهاست رو بهتون پیشنهاد بدم و با کد تخفیف بالا میتونید از تخفیف ویژه هم بهره مند بشین