خرید رپورتاژ آگهی از زومیت چه مزایایی دارد؟

خرید رپورتاژ آگهی از زومیت چه مزایایی دارد؟

بسیاری از سئوکاران و شرکت‌های تبلیغاتی به دنبال درج رپورتاژ آگهی در زومیت هستند؛ چراکه زومیت وبسایتی محبوب و تخصصی است که در حوزه فناوری فعالیت می‌کند. رسانه‌ی پربازدید زومیت از ششم شهریور سال 1389 فعالیت کاری خود را آغاز کرده و همواره یکی از پر طرفدارترین سایت‌ها به شمار می‌‌رود و به همین جهت بستر بسیار خوبی برای تبلیغات در آن وجود دارد. در دنیای اینترنتی امروزی که  دوری از تبلیغات موجب عدم پیشرفت کسب و کارها می‌شود، رپورتاژ آگهی در زومیت همان راه‌کاری است که باعث دیده شدن […]

1 سال 0 7 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

مهم‌ترین ویژگی ‌های رسانه زومیت
رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟
مزیت‌ های خرید رپورتاژ آگهی زومیت چیست؟
رپورتاژ آگهی در زومیت و معایب آن
رپورتاژ آگهی در زومیت چقدر هزینه بر می‌دارد؟
قوانین و مقررات درج رپورتاژ آگهی در زومیت
مشاهده بیشتر

بسیاری از سئوکاران و شرکت‌های تبلیغاتی به دنبال درج رپورتاژ آگهی در زومیت هستند؛ چراکه زومیت وبسایتی محبوب و تخصصی است که در حوزه فناوری فعالیت می‌کند. رسانه‌ی پربازدید زومیت از ششم شهریور سال 1389 فعالیت کاری خود را آغاز کرده و همواره یکی از پر طرفدارترین سایت‌ها به شمار می‌‌رود و به همین جهت بستر بسیار خوبی برای تبلیغات در آن وجود دارد.

در دنیای اینترنتی امروزی که  دوری از تبلیغات موجب عدم پیشرفت کسب و کارها می‌شود، رپورتاژ آگهی در زومیت همان راه‌کاری است که باعث دیده شدن شما خواهد شد؛ چراکه این وبسایت رکورد 15 میلیون بازدید در یک ماه را نیز برای خود ثبت کرده است. با این وجود روشن است که زومیت یک رسانه‌ی پرطرفدار محسوب می‌شود.

درج رپورتاژ در رسانه زومیت

مهم‌ترین ویژگی ‌های رسانه زومیت

رسانه زومیت همواره با انتشار محتوا، تصاویر و فیلم‌های به روز از تکنولوژی توانسته است تا حد زیادی مخاطبان را به خود جذب کند. البته ناگفته نماند که در حال حاضر فعالیت‌های زومیت از حوزه فناوری نیز گسترده‌ تر شده است. خرید ریپورتاژ آگهی در زومیت همه جوره به نفع کسب و کارها خواهد بود؛ چراکه رتبه‌ی الکسا 2274 جهان و 40 ایران به زومیت اختصاص دارد. از طرفی این رسانه امتیاز 90 سئو را داشته و 4200 بک لینک به این سایت اختصاص دارد. افزون بر این سرور این سایت در ایران قرار داشته و دامنه‌ی آن چیزی در حدود هشت سال عمر مفید دارد و عدد بازدیدکنندگان سایت و صفحه‌ی زومیت در اینستاگرام همواره رو به افزایش است.

رپورتاژ آگهی چیست و چه کاربردی دارد؟

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش‌هایی است که موجب افزایش ترافیک و در نتیجه برتری یافتن وبسایت می‌شود. در این روش، محتوایی تهیه و تنظیم می‌شود که در یک نگاه کلی تبلیغاتی به نظر نمی‌رسد، اما در اصل به صورت غیر مستقیم به معرفی محصولی می‌ پردازد. البته صاحبان کسب و کار و محصولی که مورد معرفی واقع می‌ شوند، همواره می‌بایست با کیفیت عمل کنند تا رو به پیشرفت باشند. در نهایت رپورتاژ‌ های آماده شده در رسانه‌های پر بازدید انتشار داده می‌ شود تا از این طریق کاربران بیشتری به بازدید از وبسایت مدنظر ترغیب شوند و به همین علت رپورتاژ آگهی در زومیت بسیار حائز اهمیت است.

مزیت‌ های خرید رپورتاژ آگهی زومیت چیست؟

بدیهی است که همه‌ی کسب و کارهای اینترنتی موفق، از تبلیغات و بازاریابی‌های آنلاین بهره برده‌اند. بازاریابی آنلاین محقق نمی‌ شود مگر اینکه تبلیغات پایبند به اصول سئو باشد. روش‌های مختلفی که سئوکاران بر اساس آن به تبلیغات می‌ پردازند شامل: تولید محتوا، خرید بک لینک و… است که رسانه زومیت همه‌ی این روش‌ها را تحت پوشش قرار داده است. از آنجا که زومیت از اتوریتی بالا، اسپم اسکور پایین و بازدید بالا برخوردار است، بسیاری از افراد از انتشار رپورتاژ در این رسانه و دریافت بک لینک رضایت کامل داشته‌اند. برای موتور های جستجوگر از جمله گوگل نیز بک لینک‌ های رسانه زومیت حائز اهمیت است، به همین جهت رپورتاژ آگهی در زومیت از هر جهتی به نفع رسانه و مشتری خواهد بود.

با توجه به اینکه این وبسایت از بازدید بسیار بالایی برخوردار است، درج رپورتاژ آگهی در زومیت موجب رسیدن به صفحه یک گوگل نیز خواهد شد. به طور کلی تفاوتی بین روش‌ لینک سازی یا انتشار محتوای خبری و بیانیه‌ای در زومیت وجود ندارد و چون افراد بسیاری از طریق URL وارد زومیت می‌ شوند، آگهی منتشر شده جایگاه خوبی را در گوگل به خود اختصاص خواهد داد.

رپورتاژ آگهی در زومیت و معایب آن

به طور قطع هیچ رسانه‌ای بی نقص نخواهد بود، اما زومیت هیچ نقصی ندارد! تنها ایرادی که می‌توان به زومیت وارد کرد این است که این وبسایت در ابتدای رپورتاژ اعلام سلب مسئولیت از محتوا می‌کند. این مسئله گاهاً به نفع رپورتاژهای خبری و… نبوده و کمی ناراحت کننده خواهد بود، اما نقص رسانه زومیت محسوب نمی‌شود.

با کمک یک سئوکار برای ثبت رپورتاژ آگهی در زومیت می‌توان محتوایی کاملاً برنامه ریزی شده و ارزشمند تولید کرد تا مخاطب از کیفیت محتوا به ارزشمندی محصول یا کسب و کاری که معرفی شده، دست پیدا کند. برای انتشار چنین محتوایی می‌بایست حتماً یک سئوکار خبره را استخدام کنید؛ چراکه پیچیدگی‌های استراتژی سئو بسیار زیاد بوده و تنها یک فرد کاربلد از عهده‌ی آن بر خواهد آمد.

رپورتاژ آگهی در زومیت چقدر هزینه بر می‌دارد؟

خرید رپورتاژ آگهی زومیت چندان هزینه بردار نبوده و طبق تعرفه عادی محاسبه می‌شود. به بیان دیگر میزان مبلغی که برای خرید رپورتاژ آگهی زومیت هزینه می‌شود، نسبت به بازدهی و افزایش رتبه سایت بسیار پایین است. به طور حتم هر کسب و کاری برای پیشرفت خود می‌بایست هزینه‌ هایی را متحمل شود که از میان انواع ابزار تبلیغات، تبلیغات از طریق رپوتاژ آگهی در زومیت مقرون به صرفه‌تر است. به همین علت نگرانی خاصی برای پرداخت هزینه‌های رپورتاژ آگهی وجود ندارد.

قوانین و مقررات درج رپورتاژآگهی در زومیت

قوانین و مقررات درج رپورتاژ آگهی در زومیت

  • متن و محتوای رپورتاژ توسط مشتری آماده شده و زومیت تنها آن را ویرایش می‌کند. البته اگر مشتری مایل باشد می‌تواند تنظیم و نگارش رپورتاژ خود را نیز به تیم تخصصی زومیت بسپارد. البته ناگفته نماند که هزینه‌ی سفارش تولید محتوا نیز به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.
  • در تعداد کلمات محتوای تولید شده محدودیتی وجود ندارد، اما لازم به ذکر است که طولانی شدن بیش از اندازه متون موجب بروز بازخوردهای منفی خواهد شد. یک محتوای خوب می‌ بایست مطالب را به دور از اغراق و زیاده گویی بیان کند.
  • در هر رپورتاژ می‌ توان 3 تصویر و 3 لینک را درج کرد که البته سایز تصاویر نباید از 750 در 500 پیکسل پایین‌تر باشد.
  • رپورتاژ آگهی در زومیت معمولاً در طول روز انتشار می‌یابد تا تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشد، اما پس از انتشار به عنوان آرشیو در رسانه زومیت باقی می‌ ماند.

خرید رپورتاژ آگهی زومیت برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ لازم و البته مقرون به صرفه است. در دنیایی که حتی یک محصول گیاهی خوراکی تا کالاهای بزرگی مثل خوردو نیز به صورت اینترنتی خرید و فروش می‌شود، عقب ماندن از عرصه‌ی تکنولوژی، عدم پیشرفت کسب و کارها را به همراه خواهد داشت. بنابراین برای جلوگیری از ضرر و زیان در اوضاع سخت اقتصادی جامعه، درج رپورتاژ آگهی در زومیت امکان ویژه‌ای محسوب می‌شود. برای رسیدن به قله بهترین انتخاب رپورتاژ آگهی در زومیت و بازاریابی آنلاین خواهد بود.

دیدگاه ها