مانی ربات چیست؟+ مانی ربات و سئو🤖دانلود Money Robot

مانی ربات چیست؟+ مانی ربات و سئو🤖دانلود Money Robot

امروزه برای اینکه بتوانید در کسب و کارهای اینترنتی موفق باشید، باید حتما یک وبسایت موفق داشته باشید. در همین راستا شما باید برای سئوی سایت خود برنامه ریزی کنید تا بیشتر در نتایج گوگل نمایش داده شوید. مانی ربات money robots یکی از مهم ترین ربات هایی است که می تواند به سئوی سایت شما کمک کند. در صورتی که می خواهید با نحوه عملکرد این ربات و استفاده از آن آشنا شوید، حتما این مطلب مهم را تا انتها مطالعه کنید. مانی ربات چگونه عمل می کند؟ اگر […]

2 سال 2 12 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

مانی ربات چگونه عمل می کند؟
معرفی ویدیویی ابزار Money Robot
لینک سازی در شبکه های اجتماعی با مانی ربات
بالا بردن نرخ کلیک سایت با مانی ربات
ساخت بک لینک در وبلاگ ها با money robots
ایجاد بک لینک در سایت های ویکی با مانی ربات
ساخت پروفایل بک لینک با Money Robot Submitter
لینک سازی چند سطحی با مانی ربات
خرید اکانت پرمیوم مانی ربات
مزایای استفاده از مانی ربات چیست؟
ریسک استفاده از مانی ربات برای لینک سازی
سخن پایانی در مورد مانی ربات
مشاهده بیشتر

امروزه برای اینکه بتوانید در کسب و کارهای اینترنتی موفق باشید، باید حتما یک وبسایت موفق داشته باشید. در همین راستا شما باید برای سئوی سایت خود برنامه ریزی کنید تا بیشتر در نتایج گوگل نمایش داده شوید. مانی ربات money robots یکی از مهم ترین ربات هایی است که می تواند به سئوی سایت شما کمک کند. در صورتی که می خواهید با نحوه عملکرد این ربات و استفاده از آن آشنا شوید، حتما این مطلب مهم را تا انتها مطالعه کنید.

مانی ربات چگونه عمل می کند؟

اگر شما هم در زمینه سئو سایت اطلاعات داشته باشید، به احتمال زیاد تا به حال نام مانی ربات را شنیده اید. یکی از عوامل مهمی که سئوی سایت را بهبود می دهد ساختن بک لینک است. زمانی که لینک سایت شما در سایر سایت ها آورده می شود، گوگل اعتبار بیشتری برای دامنه شما قائل می شود و رتبه آن را ارتقا می دهد. به همین جهت لینک سازی درست و اصولی نقش بسیار زیادی در بهبود سئو خواهد داشت. در این بین ابزارهایی مانند مانی ربات ایجاد شده اند که این کار را برای شما بسیار آسان تر می کنند.

در واقع این ربات به طور اتوماتیک شروع به ایجاد بک لینک در سایت های مختلف می کند. البته استفاده کردن از این ربات نیز باید به صورت حرفه ای انجام شود. به همین جهت متخصصان سئو با دانلود مانی ربات از آن برای سئوی سایت استفاده می کنند. ایجاد بک لینک به صورت دستی نیاز به زمان و انرژی زیادی دارد. بر همین اساس اکثر سئو کاران ترجیح می دهند که این کار زمانبر و پرزحمت را با کمک مانی ربات انجام دهند. با توجه به عملکرد مهم این ربات، آشنایی با نحوه کارکرد آن بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

معرفی ویدیویی ابزار Money Robot

در این ویدیو یک دید کلی از تمام بخش های مانی ربات خواهید داشت، و آشنا خواهید شد که این ابزار از چه بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.و یک دید کلی نسبت به تمام قابلیت‌های این ابزار خواهید داشت.

لینک سازی در شبکه های اجتماعی با مانی ربات

یکی از کاربردهای مهمی که در مانی ربات وجود دارد، ایجاد بک لینک در شبکه های اجتماعی است. همانطور که می دانید امروزه تعداد کاربران شبکه های اجتماعی افزایش زیادی پیدا کرده اند. به همین جهت گوگل نیز بهای زیادی به این شبکه ها می دهد. چنانچه یک سایت بتواند بک لینک های زیادی را از سمت رسانه های اجتماعی ایجاد کند، به طور قطع این موضوع می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی آن داشته باشد. به طور مثال ایجاد لینک در اینستاگرام، لینکدین و  فیسبوک در همین دسته قرار می گیرد.

با توجه به شرایط خاصی که در این قسمت وجود دارد، استفاده از money robots می تواند بسیار کارساز باشد. شما با  داشتن اکانت پرمیوم مانی ربات می توانید که تعداد زیادی سوشال سیگنال بسازید و از آن برای بهبود سئوی سایت خود کمک بگیرید. البته این کار نیز باید بر اساس یک استراتژی مشخص و مدون صورت بگیرد تا بیشترین تاثیرگذاری ممکن را داشته باشد. در واقع شما با کمک این ربات می توانید که به آسانی سئوی خارجی سایت خود را بدون هیچ مشکلی به انجام برسانید.

بالا بردن نرخ کلیک سایت با مانی ربات

افزایش ctr با مانی ربات

به طور قطع نرخ کلیک هر سایت نشان دهنده میزان موفقیت آن در جذب مخاطب است. هر چقدر که یک سایت ورودی بیشتری داشته باشد، به طور قطع از ارزش و اعتبار زیادی برخوردار خواهد بود. به همین علت شما باید از راه های مختلف استفاده کنید تا بتوانید نرخ کلیک یا همان CTR را افزایش دهید. ایجاد بک لینک های مناسب و قوی با مانی ربات سبب می شود تا نتایج شما در SERP تقویت شود. به همین علت کاربران بیشتری شما را پیدا می کنند و بر روی لینک شما کلیک خواهند کرد.

البته برای استفاده کردن از money robots حتما باید آگاهی زیادی داشته باشید زیرا استفاده نابجا می تواند خطراتی همچون پنالتی شدن سایت را به دنبال داشته باشد. به همین جهت به شما توصیه می کنیم که برای افزایش آمار ترافیک سایت خود به صورت حرفه ای و با در نظر گرفتن اصول کار از این روش کمک بگیرید. در حال حاضر بسیاری از سایت ها با کمک گرفتن از این ربات توانسته اند که شرایط خوبی را برای خود مهیا کنند پس شما هم می توانید از این فرصت عالی به سود خود استفاده کنید.

ساخت بک لینک در وبلاگ ها با money robots

مانی ربات می تواند بک لینک های مورد نظر شما را در سایت های مختلفی بسازد. به همین جهت امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از سئوکاران از این ربات بهره می برند. برخی از وبلاگ های وب ۲ این امکان را می دهند که محتوای خود را در آن ها نشر دهید. به همین جهت شما این فرصت را خواهید داشت که با مانی ربات در این نوع از سایت ها بک لینک بسازید.

به طور مثال سایت ویرگول نمونه ای از این سایت ها است. money robots می تواند با ایجاد بک لینک در این سایت ها اعتبار سایت شما را افزایش دهد. در حال حاضر برای این مورد می توان سایت مدیوم را نام برد که انتشار محتوا در آن برای افراد مختلف ممکن است. امروزه بسیاری از سئوکاران برای ایجاد بک لینک های مناسب از این روش استفاده می کنند.

ایجاد بک لینک در سایت های ویکی با مانی ربات

با بررسی آموزش مانی ربات متوجه خواهیم شد که این ابزار در سایت های ویکی نیز عملکرد خوبی دارد. به طور کلی سایت هایی که کاربران محتوای آن را تولید می کنند ویکی گفته می شود. از همین رو  این ربات نیز می تواند با قرار دادن محتوا در سایت از آن بک لینک مناسب بگیرد. البته نباید از این ربات انتظار داشته باشید که از ویکی پدیا برای شما بک لینک بگیرد. با این حال سایت های زیادی وجود دارند که بر همین اساس به وجود آمده اند که شما می توانید از آن ها بک لینک لازم را بگیرید. چنانچه شما بتوانید از این قابلیت به درستی استفاده کنید، شاهد رشد میزان کلیک سایت خود خواهید بود.

ساخت پروفایل بک لینک با Money Robot Submitter

امروزه بسیاری از سایت ها گزینه ای به نام ثبت نام قرار می دهند تا بتوانند جذب مخاطب بیشتری داشته باشند. معمولا زمانی که شما ساخت پروفایل را در داخل یک سایت انجام می دهید، این فرصت را خواهید داشت که یک لینک در آن ثبت کنید. در چنین شرایطی مانی ربات می تواند که این بک لینک های پروفایلی را برای شما ایجاد کند.

البته نباید فراموش کرد که ایجاد این نوع از لینک ها نیز حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر گوگل توجه ویژه ای به پروفایل بک لینک ها دارد و اگر بدون برنامه از این تکنیک استفاده کنید، احتمال پنالتی شدن سایت شما توسط گوگل وجود خواهد داشت. شما بعد از دانلود مانی ربات قادر هستید با یک برنامه ریزی درست این لینک ها ایجاد کرده و سئوی سایت را بهبود ببخشید.

لینک سازی چند سطحی با مانی ربات

در گذشته میزان حساسیت گوگل نسبت به بک لینک ها کمتر بود که به همین جهت به سرعت رتبه سایت بهبود پیدا می کرد. در حال حاضر همچنان بک لینک از اهمیت خود برخوردار است ولی اگر سایتی بخواهد بک لینک انبوه بسازد، گوگل آن را در دسته سئوی کلاه سیاه قرار می دهد و سایت مورد نظر را جریمه خواهد کرد. به همین جهت در چنین شرایطی لینک سازی چند سطحی بسیار کاربردی خواهد بود. در این حالت لینک سازی در سطح یک در چند سایت معتبر با دامین اتوریتی بالا انجام می شود.

بعد از آن سایت هایی با اهمیت کمتر به صفحات سطح یک لینک می شود. در صورتی که شما بخواهید می توانید این کار را برای سطح سه و چهار نیز انجام دهید. از آنجایی که میزان اهمیت بک لینک های سه و چهار کمتر است، شما می توانید از مانی ربات برای این کار استفاده کنید. از آنجایی که گوگل حساسیت کمتری در این سطوح دارد، خرید و استفاده از اکانت پرمیوم مانی ربات می تواند بسیار موثر باشد

خرید اکانت پرمیوم مانی ربات

با توجه به مزایای و کاربردهای زیاد money robots، بسیاری از کارشناسان سئو به دنبال استفاده از آن هستند. این ربات در واقع یک نرم افزار ویندوزی به حساب می آید که با استفاده از آن قادر خواهید بود که به راحتی بک لینک سازی را انجام دهید. پس از اینکه آدرس ایمیل خود را در اختیار این نرم افزار قرار دادید، یک فرصت هفت روزه به شما داده می شود که به صورت رایگان از money robots بهره ببرید. بعد از  گذشت این زمان حتما باید اکانت پرمیوم مانی ربات را خریداری کنید.خوشبختانه در آموزش مانی ربات قیمت آن نیز بیان می شود.

در حال حاضر اگر شما بخواهید اشتراک یک ماهه این ربات را خریداری کنید، باید هزینه ۶۷ دلار را پرداخت نمایید. همچنین اگر دوست دارید که اشتراک شما حالت مادام العمر داشته باشد، باید ۵۰۰ دلار را پرداخت نمایید. البته این قیمت به صورت رسمی از خود سازنده نرم افزار ارائه شده است. این در حالی است که بسیاری از سایت های ایرانی این اکانت را با قیمت ارزان تر به فروش می رسانند. برخی از این سایت ها لایسنس یک ساله خود را با قیمت ۱ میلیون تومان عرضه می کنند. با توجه به مناسب بودن قیمت ها در سایت های ایرانی، بهتر است که شما هم از این فرصت طلایی به سود خود استفاده کنید.

مزایای استفاده از مانی ربات چیست؟

دلایل زیادی برای دانلود مانی ربات و استفاده از آن وجود دارد که هر کدام از آن ها باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرند. مهم ترین ویژگی مثبتی که در money robots وجود دارد سرعت عمل بالای آن است. در واقع با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود که فرایند لینک سازی را با سرعت و دقت بالایی پیش ببرید. همچنین این ربات قابلیت ثبت نام هوشمند در سایت های مختلف را دارد. به همین دلیل شما می توانید برای ساخت پروفایل لینک ها حساب ویژه ای بر روی آن باز کنید.

مزایای استفاده از مانی ربات چیست

همانطور که می دانید گوگل همواره سعی می کند که از فعالیت های ربات ها جلوگیری کند. با این وجود هوش مصنوعی به کار رفته در مانی ربات سبب می شود تا به راحتی بتواند این محدودیت ها را دور بزند. این ربات اطلاعات کاملی را از نحوه فعالیت خود در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به صورت ویژه از آن استفاده کنید. شما در یک لیست تمامی بک لینک های ساخته شده را مشاهده خواهید کرد که می توانید برای آنالیز آن ها دست به کار شوید. همانطور که می دانید کپچا برای جلوگیری از فعالیت ربات ها ایجاد شده است که مانی ربات به آسانی از سد آن عبور می کند.

ریسک استفاده از مانی ربات برای لینک سازی

درست است که آموزش مانی ربات تا حدودی برای شما گفته شد ولی با این حال باید نگاهی نیز به معایب احتمالی در آن بیندازید. مساله اصلی این است که گوگل مرتبا سیستم خود را آپدیت می کند تا  بتواند عملکرد ربات ها را متوقف سازد. به همین جهت در هنگام استفاده از money robots باید به گونه ای عمل کرد که خطری متوجه سایت شما نباشد. در حال حاضر الگوریتم های گوگل بسیار قوی شده اند و کوچکترین فعالیت ها را آنالیز می کنند.

با این حال به شما پیشنهاد می شود که برای لینک دادن به صفحه اصلی سایت خود از این ربات استفاده نکنید. با توجه به ریسکی که در این میان وجود دارد، لینک دهی به لایه های سوم و چهارم بهترین راه بهره برداری از این ربات است. بسیاری از سئوکاران معتقد هستند که دانلود مانی ربات و کار کردن با آن ریسک زیادی دارد. به همین جهت این دسته به سراغ بک لینک سازی دستی می روند. با این حال اگر فردی استراتژی درستی در لینک سازی داشته باشد، استفاده از این ربات نیز برای او مفید خواهد بود.

سخن پایانی در مورد مانی ربات

بدون شک ساخت بک لینک های قوی یکی از مهم ترین اصول سئوی خارجی است. به همین جهت کارشناسان سئو برای انجام این کار باید برنامه ریزی درست و حساب شده ای داشته باشند. مانی ربات یک ابزار مفید برای ساخت بک لینک رایگان است که به کمک سئوکارها آمده است. شما با داشتن اکانت پرمیوم مانی ربات می توانید که به آسانی با لینک سازی درست به سئوی سایت خود کمک کنید؛ و یا می‌توانید با دانلود نسخه رایگان مانی ربات از بخشی از امکانات این نرم افزار استفاده کنید.

علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها

2022/08/09

ساخت بک لینک باید خیلی اصولی باشه
ولی به قول خودتون گوگل مخالف استفاده از رباته
ولی همیشه همه چیز پی تو وین هست

2022/09/07

محتوا خیلی خوبی بود.
موفق باشید.