نمونه رپورتاژ آگهی ‌های موفق چه ویژگی‌هایی دارند؟ 12 نکته یک رپورتاژ خوب و موثر

نمونه رپورتاژ آگهی ‌های موفق چه ویژگی‌هایی دارند؟ 12 نکته یک رپورتاژ خوب و موثر

یک نویسنده می‌تواند با بررسی چندین نمونه رپورتاژ آگهی خوب، با بهترین تکنیک‌های نوشتن رپورتاژ آشنا شود. در نوشتن رپورتاژ آگهی موفق، فاکتورهای مختلفی مانند عنوان جذاب، توجه به لحن رسانه منتشر کننده، محتوای مفید و مرتبط و استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت در نظر گرفته می‌شود تا رپورتاژ آگهی بتواند بهترین نتیجه را برای نویسنده و رسانه منتشرکننده به ارمغان بیاورد و از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی جلوگیری کند. انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند مزایایی همچون بهبود رتبه سئوی سایت و کلمات کلیدی مورد نظر شما، افزایش آگاهی از […]

5 ماه 26 29 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

نمونه موفق رپورتاژ آگهی: سایت فنی پایتخت
نمونه موفق رپورتاژ آگهی : سایت ارزپایا 
نمونه رپورتاژ آگهی حرفه‌ای سایت مدیر وب
رپورتاژ آگهی موفق سایت مدیر وب
رپورتاژ تبلیغاتی فروشگاه سایت لندو
نمونه رپورتاژ آگهی سایت درکام
نمونه موفق رپورتاژ آگهی سایت خودرو 45
نمونه رپورتاژ آگهی خوب سایت اسنپ فود
نمونه رپورتاژ آگهی موفق سایت مقداد آتی
نمونه موفق رپورتاژ آگهی سایت ماشین چی
نمونه رپورتاژ سایت علی بابا
نمونه رپورتاژ سایت همراه مکانیک
نمونه موفق رپورتاژ آگهی صرافی والکس
رپورتاژ موفق صرافی آبان تتر در رسانه پلازا
12 راز و تکنیک یک رپورتاژ آگهی موفق و حرفه‌ای
چرا باید از رپورتاژ تبلیغاتی تسمینو استفاده کنیم؟
مشاهده بیشتر

یک نویسنده می‌تواند با بررسی چندین نمونه رپورتاژ آگهی خوب، با بهترین تکنیک‌های نوشتن رپورتاژ آشنا شود. در نوشتن رپورتاژ آگهی موفق، فاکتورهای مختلفی مانند عنوان جذاب، توجه به لحن رسانه منتشر کننده، محتوای مفید و مرتبط و استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت در نظر گرفته می‌شود تا رپورتاژ آگهی بتواند بهترین نتیجه را برای نویسنده و رسانه منتشرکننده به ارمغان بیاورد و از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی جلوگیری کند.

انتشار رپورتاژ آگهی می‌تواند مزایایی همچون بهبود رتبه سئوی سایت و کلمات کلیدی مورد نظر شما، افزایش آگاهی از برند (Brand Awerness) و جذب مخاطبان جدید داشته باشد. در واقع شما با انتشار یک رپورتاژ آگهی موفق، این فرصت را به‌دست می‌آورید که مخاطبان بیشتری را به با کسب‌و‌کار خود آشنا و جذب کنید.

شاید در ابتدا نوشتن یک نمونه رپورتاژ آگهی آسان به نظر برسد؛ اما نباید فراموش کرد که این کار جزئیات زیادی دارد. ما در این مقاله از تسمینو، 14 نمونه موفق رپورتاژ آگهی را برای شما تحلیل و بررسی کرده‌ایم. سعی شده تا تمامی این نمونه های رپورتاژ موفق از عناوینی با رقابت بالا انتخاب شود تا تاثیر آن‌ها برای موضوعات رقابتی قابل لمس باشد. این نمونه های رپورتاژ آگهی موفق از مجموعه هایی نظیر:

  • سایت فنی پایتخت
  • ارزپایا
  • مدیر وب
  • لندو
  • درکام
  • خودرو 45
  • اسنپ
  • مقداد آی تی
  • علی بابا
  • ماشین چی
  • همراه مکانیک
  • والکس
  • آبان تتر

گردآوری شده‌اند. توصیه می‌کنیم جزئیات این نمونه‌ها و تاثیرات آن‌ها را با دقت مطالعه کنید. در انتهای این مقاله نیز 12 تکنیک و راز نوشتن یک نمونه رپورتاژ آگهی موفق را به شما معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

نمونه موفق رپورتاژ آگهی: سایت فنی پایتخت

در این نمونه رپوتاژ از سایت فنی پایتخت در رسانه همشهری که نتایج خوبی برای این مجموعه داشت.

نمونه‌ رپورتاژ آگهی که در تصویر مشاهده می‌کنید، مربوط به سایت فنی پایتخت است که در رسانه همشهری آنلاین منتشر شده. این رپورتاژ آگهی توانست در مدت زمان کوتاهی، رتبه این سایت را بهبود داده و ترافیک ارگانیک آن را به صورت چشم‌گیری افزایش دهد. به همین علت بیشتر این رپورتاژ را بررسی می‌کنیم تا علت موفقیت آن را بفهمیم.

موضوع رپورتاژ آگهی نصب و تعمیرات
تعداد کلمات ۱۰۲۶
تعداد لینک‌های خروجی 2
نوع انکرتکست‌ها نام برند و اگزکت مچ
تعداد تیترهای داخلی ۷
تصاویر 3

سایت فنی پایتخت پس از انتشار این رپورتاژ توانسته به هدف بهبود رتبه کلمات کلیدی خود برسد. راه یافتن به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بدون انجام این رپورتاژ، می‌توانست امری دشوار، زمان‌بر و پرهزینه باشد. با این حال سایت فنی پایتخت با هوشمندی خود موفق شد که رتبه‌های برتر گوگل را به دست آورد.

مشاهده متن این رپورتاژ آگهی

نمونه موفق رپورتاژ آگهی : سایت ارزپایا 

نمونه موفق رپوتاژ آگهی سایت ارز پایا در سایت همشهری

استفاده از رپورتاژ آگهی استاندارد، یکی از بهترین روش‌های بهبود رتبه در سایت‌هایی است که رقبای سرسختی دارند. سایت ارزپایا در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این سایت با انتشار رپورتاژ آگهی در سایت همشهری آنلاین، موفق شد تا در زمان کوتاهی، از رقبای خود در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل، پیشی گرفته و رتبه خوبی را کسب کند.

موضوع رپورتاژ آگهی ارز دیجیتال
تعداد کلمات ۱۱۸۵
تعداد لینک‌های خروجی ۲
نوع انکرتکست‌ها نام برند و کلمه کلیدی اگزت
تعداد تیترهای داخلی ۷
تصاویر 3

سایت ارزپایا در مدت کوتاهی بعد از انتشار رپورتاژ تبلیغاتی در سایت همشهری آنلاین، توانست جایگاه خود را برای کلمات کلیدی “خرید ارز دیجیتال” و قیمت تتر” در صفحه جستجوی گوگل ارتقا دهد. این کلمات کلیدی در بین سایت‌های فعال در حوزه ارز دیجیتال رقابت بالایی دارند؛ اما همانطور که مشخص است یک رپورتاژ خوب می‌تواند چاره برنده شدن در این رقابت سخت باشد.

مشاهده متن این رپورتاژ آگهی

نمونه رپورتاژ آگهی حرفه‌ای سایت مدیر وب

رپورتاژ آگهی منتشر شده مدیر وب که جز نمونه های موفق رپرتاژ است

سایت مدیر وب با انتشار یک نمونه رپورتاژ آگهی حرفه‌ ای در سایت همیار وردپرس توانست به نتایج شگفت‌انگیزی دست پیدا کند. حوزه طراحی سایت، یکی از پررقابت‌ ترین حوزه‌ها در وب فارسی است. به همین علت رتبه گرفتن در این زمینه کار سختی به حساب می‌آید. این رپورتاژ نتایج بی‌نظیری را خلق کرده است که  می‌توانید از نکات و جزئیات این رپورتاژ، درس‌های زیادی بگیرید. مقدمه و فهرست مطالب، به حدی جذاب هستند که خواننده را وادار به بازدید از سایت مدیر وب می‌کنند.

موضوع رپورتاژ آگهی آموزش طراحی سایت
تعداد کلمات ۲۰۲۶
تعداد لینک‌های خروجی ۱
نوع انکرتکست‌ها لانگ تیل
تعداد تیترهای داخلی ۱۷
تصاویر ۴

یکی از ویژگی‌های مهم این رپورتاژ موفق، استفاده از کلمه کلیدی طولانی و وجود تنها یک لینک خارجی است. همچنین وجود یک ویدئوی مرتبط در آپارات و لینک‌دهی به این سایت، توانسته تاثیر بسزایی در موفقیت این رپورتاژ داشته باشد. این عوامل موجب شده است تا رپورتاژ بتواند در مدت کمی، تاثیر خوبی بگذارد افراد زیادی را به سایت مدیروب بفرستد.

مشاهده متن این رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی موفق سایت مدیر وب

نمونه موفق رپورتاژ آگهی سایت مدیر وب در سایت چطور

اکنون بیایید یکی دیگر از رپورتاژ‌های موفق سایت مدیر وب که در سایت چطور منتشر شده است را بررسی کنیم. سایت چطور، یکی از وب سایت‌های پربازدید است که در زمینه رشد فردی، سبک زندگی و افزایش دانش عمومی فعالیت می‌کند. سابقه خوب این سایت نزد گوگل، باعث شده است تا انتشار رپورتاژ در این سایت، نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

موضوع رپورتاژ آگهی سئو و طراحی سایت
تعداد کلمات ۱۱۳۰
تعداد لینک‌های خروجی ۲
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی اگزت
تعداد تیترهای داخلی ۵
تصاویر ۱

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، سایت مدیر وب توانسته جایگاه اول صفحه اول نتایج جستجو را کسب کند. هر دو انکرتکست با عناوین “آموزش سئو” و “ساخت سایت” در رپورتاژ قرار داشتند و موجب شدند تا سایت مدیر وب بتوانند رتبه خوبی برای هر دوی این کلمات کسب کند.

مشاهده متن این رپورتاژ

رپورتاژ تبلیغاتی فروشگاه سایت لندو

 

در این نمونه می‌توانید یک رپورتاژ موفق را مشاهده کنید که برای سایت لندو ترافیک زیادی به همراه داشته است.

سایت لندو توانسته است با انتشار یک نمونه آگهی رپورتاژ با عنوان و مقدمه‌ای بسیار جذاب، در سایت خبر آنلاین، به نتایج خوبی دست پیدا کند. سایت خبر آنلاین، در میان کاربران فارسی زبان وب بسیار محبوب است و ارائه رپورتاژهای حرفه‌ای در این سایت می‌تواند نتایج شگفت انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد. تنها کافیست چند نمونه از رپورتاژهای موجود در این سایت را بررسی کرده و با ساختار آن‌ها آشنا شوید.

موضوع رپورتاژ آگهی خدمات فروش اقساطی
تعداد کلمات ۵۳۸
تعداد لینک‌های خروجی ۳
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی اگزت و لانگ تیل
تعداد تیترهای داخلی ۴
تصاویر ۳

نکته جالبی که در مورد این رپورتاژ وجود دارد، تعداد کلمات پایین و استفاده از کلمات قدرتمند در عناوین و مقدمه است. این موارد باعث شده است تا تمامی کلمات کلیدی آن بتوانند رتبه خوبی در نتایج جستجو کسب کنند.

مشاهده این رپورتاژ آگهی

نمونه رپورتاژ آگهی سایت درکام

رپورتاژ منتشر شده در سایت الف که نمونه ای موفق از انتشار رپورتاژ آگهی است

سایت فروشگاه درکام یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های علاقه‌مندان به خرید عسل را به یک رپورتاژ حرفه‌ای تبدیل کرده است. این رپورتاژ در سایت رسانه خبری الف منتشر شده و توانسته ترافیک مستقیم بالایی را برای فروشگاه درکام به همراه بیاورد. درکام با هوشمندی در انتخاب موضوع رپورتاژ و بستر مناسب انتشار آن، به سطح فروش فوق العاده بالایی دست پیدا کرده است.

موضوع رپورتاژ آگهی فروش اینترنتی
تعداد کلمات ۱۴۴۲
تعداد لینک‌های خروجی ۲
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی اگزت و کلمه کلیدی همراه نام برند
تعداد تیترهای داخلی ۸
تصاویر ۳

انتشار این رپورتاژ، حدودا 53 هزار بازدید کننده مستقیم را به این فروشگاه هدایت کرده است. این تعداد بازدید برای یک فروشگاه، بسیار خوب است؛ چراکه بسیاری از بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتریان فروشگاه تبدیل شوند. به همین علت این رپورتاژ منافع زیادی به همراه داشته است.

مشاهده متن این رپورتاژ آگهی

نمونه موفق رپورتاژ آگهی سایت خودرو 45

نمونه رپورتاژ موجود در سایت اقتصاد آنلاین که برای مجموعه خودرو 45 نتایج مفیدی داشته است.

سایت خودرو 45 با انتخاب یک موضوع پرمخاطب و انتشار یک رپورتاژ حرفه‌ای در سایت پربازدید و محبوب اقتصاد نیوز، توانسته است به اهداف خود در زمینه کسب رتبه در موتورهای جستجو برسد. علاوه بر این، افزایش تعداد بازدیدکنندگان قطعا افزایش تعداد مشتریان را برای این فروشگاه خودرو به همراه دارد.

موضوع رپورتاژ آگهی فروش خودرو
تعداد کلمات ۱۰۲۶
تعداد لینک‌های خروجی ۲
نوع انکرتکست‌ها نام برند و کلمه کلیدی اگزت
تعداد تیترهای داخلی ۷
تصاویر ۱

انتخاب خوب بستر انتشار رپورتاژ توسط سایت خودرو 45 یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت رپورتاژ آن‌هاست. در واقع این سایت با انتشار یک رپورتاژ حرفه‌ای توانست افراد زیادی را وارد سایت خود کند.

مطالعه متن این رپورتاژ آگهی

نمونه رپورتاژ آگهی خوب سایت اسنپ فود

رپورتاژ اسنپ در سایت چطور از نمونه های موثر رپورتاژ آگهی است که به همه موارد در آنو توجه شده.

اسنپ یکی از کسب‌وکارهای اینترنتی موفق است که به احتمال زیاد آن را می‌شناسید. سایت اسنپ یک رپورتاژ قوی را در سایت چطور قرار داده است. از آنجایی که سایت چطور مخاطبان بسیار زیادی دارد، این رپورتاژ توانست بسیار موفقیت آمیز باشد. به همین علت در ادامه شرایط آن را بررسی می‌کنیم.

موضوع رپورتاژ آگهی خدمات تحویل غذای اسنپ فود
تعداد کلمات ۸۵۰
تعداد لینک‌های خروجی ۳
نوع انکرتکست‌ها نام برند و کلمه کلیدی
تعداد تیترهای داخلی ۸
تصاویر 6

در این رپورتاژ برخی از بهترین رستوران‌های تهران معرفی شده است. در نتیجه جذابیت زیادی برای کاربران دارد. این رپورتاژ سبب شد تا سایت اسنپ رتبه خوبی به دست آورد. همچنین تعداد افراد زیادی از طریق این رپورتاژ از خدمات اسنپ فود بهره بردند.

متن رپورتاژ اسنپ فود

نمونه رپورتاژ آگهی موفق سایت مقداد آتی

سایت مقداد آی تی با انتشار این نمونه رپورتاژ توانست علاوه بر اطلاع رسانی، افزایش رتبه را در نتایج گوگل تجربه کند.

یکی دیگر از رپورتاژهای موفقی که باید با آن آشنا شوید، رپورتاژ سایت مقداد آتی است که آن را در رسانه همیاروب منتشر کرده است. سایت همیاروب مخاطبان زیادی در زمینه تکنولوژی دارد و به صورت ویژه بر روی این موضوع کار می‌کند. مقداد آتی نیز در زمینه فروش موبایل و وسایل دیجیتالی فعال است. به همین علت مقداد آتی یک سایت مرتبط عالی مانند همیاروب را پیدا کرده و رپورتاژ خود را بر روی آن منتشر کرده است که نتایج خوبی از آن به دست آمده است.

موضوع رپورتاژ آگهی معرفی گوشی آیفون و قابلیت‌های آن
تعداد کلمات ۱۲۵۰
تعداد لینک‌های خروجی ۳
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی
تعداد تیترهای داخلی ۵
تصاویر ۲

پس از انتشار این رپورتاژ، تعداد زیادی از کاربران به فروشگاه اینترنتی مقداد آتی مراجعه کردند. به همین علت این مورد توانست که بر روی فروش گوشی آیفون در این سایت تاثیرگذار باشد.

مطالعه متن رپورتاژ آگهی مقداد آی تی

نمونه موفق رپورتاژ آگهی سایت ماشین چی

رپورتاژ موفق سایت ماشین چی از نمونه رپورتاژ‌هایی که به خوبی نگارش شده است.

برای اینکه بتوانید یک رپورتاژ آگهی موفق داشته باشید، باید اصول مختلفی را رعایت کنید. سایت ماشین چی توانسته است که یکی از موفق‌ترین رپورتاژ‌ها را آماده کرده و در سایت میزبان اقتصاد نیوز منتشر کند. در این مورد هم می‌توان ارتباط فعالیت بین دو سایت را به خوبی مشاهده کرد.  در ادامه بیشتر این مورد را بررسی می‌کنیم.

موضوع رپورتاژ آگهی هزینه کارشناسی خودرو
تعداد کلمات ۸۷۰ کلمه
تعداد لینک‌های خروجی ۲
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی
تعداد تیترهای داخلی ۷
تصاویر ۲

با توجه به اینکه انکرتکست هزینه کارشناسی خودرو در این رپورتاژ قرار گرفته است، این مورد توانست که کاربران زیادی را جلب کند. به همین جهت سایت ماشین چی با رعایت اصول درست موفق شد که بهترین نتیجه ممکن را برای خود بگیرد.

مشاهده رپورتاژ سایت ماشین چی

نمونه رپورتاژ سایت علی بابا

رپرتاژ سایت علی بابا در رسانه الف که از نمونه‌های موفق رپورتاژ آگهی است.

علی بابا یکی از سایت‌های مهم و تاثیرگذار در زمینه سفر و گردشگری است. این سایت یک رپورتاژ فوق‌العاده را آماده کرده و آن را بر روی سایت میزبان الف منتشر کرده است. سایت الف کاربران وفادار زیادی دارد که به همین علت قرار دادن رپورتاژ در این رسانه می‌تواند مزایای ویژه‌ای داشته باشد. به همین علت بهتر است که بیشتر با این رپورتاژ آشنا شویم.

موضوع رپورتاژ آگهی تور هوایی مشهد
تعداد کلمات ۹۰۰ کلمه
تعداد لینک‌های خروجی ۲
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی به همراه نام برند
تعداد تیترهای داخلی ۷
تصاویر ۳

سایت علی بابا قصد داشته تا در این رپورتاژ فروش تور هوایی مشهد خود را افزایش دهد. خوشبختانه این سایت به هدف خود دست پیدا کرد که زیرا تعداد زیادی از مخاطبان الف از این خدمت علی بابا استفاده کردند. به طور قطع این مورد توانسته است موفقیت یک رپورتاژ را به تصویر بکشد.

مطالعه متن رپورتاژ سایت علی بابا

نمونه رپورتاژ سایت همراه مکانیک

مقاله سایت همراه مکانیک در خبرآنلاین که از نمونه های رپورتاژ موفق است.

همراه مکانیک یک پلتفرم ویژه است که برای خرید و فروش خودروها به کار می‌رود. این سایت تصمیم گرفت که رپورتاژ خود را بر روی سایت خبر آنلاین منتشر کند. واقعیت امر این است که سایت‌های خبری همواره برای انتشار رپورتاژ عالی هستند. در  این رپورتاژ شاهد آن هستیم که خدمات همراه مکانیک به صورت کامل معرفی می‌شود.

موضوع رپورتاژ آگهی معرفی پلتفرم همراه مکانیک
تعداد کلمات ۱۱۷۵ کلمه
تعداد لینک‌های خروجی ۱
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی
تعداد تیترهای داخلی ۶
تصاویر ۳

با مطالعه این رپورتاژ می‌توان متوجه شد که هدف اصلی آن برای خرید و فروش خودرو پژو ۲۰۶ بوده است. از همین رو این رپورتاژ توانست که کمک زیادی به شناساندن همراه مکانیک بکند. این مورد یک الگوی مناسب برای رپورتاژ آگهی است پس حتما به آن دقت کنید.

متن رپورتاژ آگهی سایت همراه مکانیک

نمونه موفق رپورتاژ آگهی صرافی والکس

نمونه یک رپورتاژ خوب و موفق از والکس در سایت شرق دیلی

صرافی والکس یکی از بزرگترین فعالان حوزه ارز دیجیتال در ایران است. این صرافی روش‌های مختلفی را در استراتژی لینک‌سازی خارجی و رپورتاژ خود استفاده کرده است. یکی از این روش ها که منجر به موفقیت رپورتاژ این مجموعه شد، رپورتاژ‌های منتشر شده در رسانه شرق دیلی بود که در ادامه به بررسی این مورد می‌پردازیم.

موضوع رپورتاژ آگهی تحلیل تتر و قیمت usdt
تعداد کلمات 995 کلمه
تعداد لینک‌های خروجی 3
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی اگزکت
تعداد تیترهای داخلی 8
تصاویر ۳

والکس در این رپورتاژ علاوه به لینک دادن به سایت خود، به کوین مارکت کپ هم به‌عنوان یک سایت مرجع لینک داد. نکته‌ای که در این رپورتاژ وجود دارد رپورتاژ دومی است که صرافی والکس در همین رسانه به عنوان کلاستر همین رپورتاژ منتشر کرده؛ این کار باعث تقویت و طبیعی شدن رپورتاژ اصلی شده است.

مشاهده رپورتاژ آگهی سایت والکس در شرق دیلی

رپورتاژ موفق صرافی آبان تتر در رسانه پلازا

نمونه موفق یک رپورتاژ آگهی از سایت آبان تتر که رتبه های مناسبی در کلمات کلیدی توانسته کسب کند.

صرافی آبان تتر یکی دیگر از صرافی‌های ارز دیجیتال مطرح ایرانی است. در رپورتاژ “معرفی بهترین کیف پول های ترون”، تیم سئو آبان تتر نکات مهمی را در نظر گرفت که باعث کسب رتبه‌های مناسب برای آن‌ها برای رپورتاژ منتشر شده‌شان در سایت پلازا شد. در ادامه این بخش به بررسی برخی از نکاتی که باعث موفقیت این مقاله شد می پردازیم.

موضوع رپورتاژ آگهی معرفی کیف پول‌ های ترون
تعداد کلمات 1197 کلمه
تعداد لینک‌های خروجی 1
نوع انکرتکست‌ها کلمه کلیدی با تغییر
تعداد تیترهای داخلی 17
تصاویر 3

در این رپورتاژ آبان تتر که در سرویس ارز دیجیتال سایت پلازا منتشر شده است، برای ایجاد ارتباط معنایی بین این رپورتاژ و مقالات مرتبط با موضوع آن در سایت پلازا، سعی شده با لینک سازی داخلی مناسب این ارتباط ایجاد شود. در این نمونه رپورتاژ آگهی به دلیل قرار‌گیری آن در دسته‌بندی مرتبط با موضوع مقاله و لینک سازی داخلی ایجاد شده، رپورتاژ توانسته رتبه‌ مناسبی در کلمات کلیدی مورد‌نظر کسب کند.

مشاهده متن رپورتاژ آبان تتر

12 راز و تکنیک یک رپورتاژ آگهی موفق و حرفه‌ای

نحوه انتشار رپورتاژ در سایت‌های معتبر و ایجاد نتایج رضایت بخش برای کاربر و مخاطب از جمله موارد مهم یک آگهی موفق هستند. در ادامه، نکات حیاتی و تکنیک‌های یک رپورتاژ آگهی موفق را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. سعی کنید محتوای مرتبط با وب سایت میزبان تولید کنید، اگرچه ضروری نیست.
  2. وب سایت‌هایی با رتبه بالا را در گوگل پیدا کنید و سعی کنید رپورتاژ خود را در آنجا به اشتراک بگذارید.
  3. متن محتوا را مطابق با هدفتان از انتشار رپورتاژ بنویسید.
  4. از رقبایتان ایده بگیرید و سعی کنید اشتباهات آن‌ها را تکرار نکنید.
  5. بهتر است که بک لینک در محتوا ذکر شود پس آن را در هدر یا فوتر وب سایت قرار ندهید.
  6. بهترین کلمات کلیدی را برای لینک به وب سایت خود انتخاب کنید. لطفاً از نوشتن “اینجا” خودداری کنید و به جای آن کلمه کلیدی را بنویسید.
  7. از نام برند خود در برخی از قسمت‌های محتوا یا حتی در متن لینک استفاده کنید چون گوگل عاشق برندسازی است.
  8. رپورتاژ یک تکنیک سئوی خارجی است اما بهتر است تکنیک‌های سئو داخلی را در محتوای رپورتاژ نیز پیاده سازی کنید. هرچه بیشتر از رپورتاژ بازدید شود، ارزش بیشتری برای وب سایت شما ایجاد می‌شود. نکات مقاله استراتژی لینک سازی خارجی در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.
  9. با کمک کپی رایتینگ، یک عنوان جذاب و بهینه برای رپورتاژ بنویسید.
  10. از تصاویر مرتبط، باکیفیت و کم حجم به تعداد مناسب (بین 1 تا 4) استفاده کنید.
  11. در صورت امکان از ویدئو برای بهبود قدرت رپورتاژ خود استفاده کنید. ویدئوی شما باید داستان مناسبی داشته باشد، در آن به برند شما اشاره شود و برای کاربر جذاب باشد.
  12. کاربر را به انجام یک اقدام دعوت کنید. برای مثال، با عبارت‌هایی که در ادامه می‌آید این کار را انجام دهید. “به وب سایت ما سر بزنید!”، “خرید این محصول پیشنهاد می‌شود”، “بد نیست محصولات وب سایت را بررسی کنید”، “روی لینک زیر کلیک نمایید”، “کلمه ایکس را در گوگل سرچ کنید”.

چرا باید از رپورتاژ تبلیغاتی تسمینو استفاده کنیم؟

بررسی و رصد دقیق نمونه های رپورتاژ آگهی خوب و موفق به ما این امکان را می‌دهد تا با دید بهتری نسبت به خرید و انتشار رپورتاژ اقدام کنیم و با الگو‌گیری درست، شاهد کسب نتایج بهتری باشیم.

امروزه بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین برندها نیز از رپورتاژ خبری برای معرفی خود و معرفی مزایای برندشان استفاده می‌کنند. به این ترتیب، آن‌ها بدون مراجعه مستقیم کاربر به محتوای سایتشان، خود را به مجموعه بزرگی از کاربران معرفی می‌کنند.

شما می‌توانید در بلاگ تسمینو با رپورتاژ آگهی رایگان آشنا شوید

بسیاری از افراد، با دیدن محصول در یک سایت معتبر و به طور غیرمستقیم، اعتماد بیشتری به برند و عملکرد آن می‌کنند و اگر داستانی مهیج و جذاب برای محصول نوشته شود، مشتاقانه آن را دنبال خواهند کرد. آگهی رپورتاژ، یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای تشویق مخاطبان به استفاده از ایده‌های جدید است. با استفاده از رپورتاژ، همیشه می‌توانید نیمه پر لیوان را نشان دهید. به همین دلیل است که در آن جنبه مثبت یک محصول یا برند بیشتر مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پلتفرم تسمینو انواع رپورتاژ آگهی را با کم‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بهترین خدمات پشتیبانی در رسانه‌های متنوع ارائه می‌دهد. تسمینو به شما عزیزان کمک می‌کند تا یک کمپین رپورتاژ موفق ایجاد کنید؛ همچنین در پنل تسمینو این امکان وجود دارد که آخرین نمونه رپورتاژ آگهی های منتشر شده در هر رسانه را مشاهده نمایید.

جهت کسب رتبه‌ای عالی در گوگل، ایجاد رپورتاژ آگهی به سبک حرفه‌ای‌ها و دیدن نتیجه رشد وب سایت‌‌تان در آینده نزدیک، خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در تسمینو بخوانید :

علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها

2022/04/16

سلام
مقاله بسیار خوبی بود و به یه سری از سایت های کوچکتر ولی عالی اشاره نکردید. مثلا رسانه پارسی دی ال که با ریپورتاژ حوزه تکنولوژی ما رفتیم از صفحه دوم لینک 4 رسیدیم به 7 گوگل که واقعا عالی بوده برامون البته طی مدت زمان 2 ماه حدودا. و سایت های دیگه هم هستند که اگر اشاره کنید عالی میشه.

2022/04/16

بسیار عالی و مفید بود. حتما توی رپرتاژهام از نکات گفته شده استفاده میکنم
متشکرم

2022/04/16

ممنونم
مقاله خوبی بود این سبک مقالات بیشتر منتشر کنید با داده های واقعی به همراه لینک رپورتاژ ها
اما یک موضوعی که هست اینه که خیلی از رسانه ها قوانین سختی وضع میکنن
مثلا اجازه انتشار ویدیو رو نمیدن ، مثلا میگن متن رپورتاژ نباید جوری باشه که انگار رسانه منتشر کننده اون سایت رو معرفی کرده و یا اجازه انتشار لینک به چند سایت متفاوت رو نمیدن !

2022/04/16

با سلام عالی بود
از وب سایت اقتصاد آفرین هم مثال بزارید
ممنونم

2022/04/17

جالبه همش رپورتاژهای مدیر وب خوب بود :))

    2022/04/17

    سلام محمد جان
    نه همش که رپورتاژ های مدیروب خوب نیست 🙂 ما چند نمونه فقط رپورتاژ آگهی معرفی کردیم و رپورتاژ های خوب دیگه هم مسلما زیاد وجود داره ولی نشد داخل این مقاله قرار بدیم

2022/04/24

سلام
ممنون بابت محتوا خوبتون
ولی کاش به جای ۷ نمونه رپورتاژ آگهی معجزه‌ساز بالا 100 نمونه مثال میزدید بیشتر استفاده میکردیم.
در کل عالی بود خسته نباشید ♥

2022/04/25

کامنت های این رپورتاژ خیلی باحاله : رپورتاژ آگهی سایت فنی در همشهری آنلاین

2022/05/30

سلام برای مقاله نمونه رپورتاژ آگهی تون عالی بود
12 تکنیکی که که گفتید هم خیلی خوب بود
من این محتوا رو 1 ماه پیش هم خوندم اما مثل این که دوباره آپدیت شده!
و خیلی هم بهتر شده.
مرسی تسمینو که اینقدر وقت میزاری روی محتواهای قدیمیت
خسته نباشید

2022/06/11

سلام ممنون از شما
رپورتاژ آگهی داخل زومیت هم دارین برام ارسال کنید ؟

    2022/06/11

    سلام سیاوش جان
    بله بزودی مقاله آپدیت و قرار میدیم
    و همچنین برای انتشار رپورتاژ آگهی از هر سایتی که رپورتاژ آگهی مدنظرتون بود میتونید از ارتباط با پشتیبانی دریافت کنید

2022/06/15

سلام کاش بازم این محتوا آپدیت بشه .
واقعا محتوا عالی بود، لذت بردم از خوندش.
امیدوارم دفعه بعد که سر زدم شده باشه 14 نمونه رپورتاژ آگهی معجزه ساز

2022/06/15

سلام ممنون از شما بابت معرفی کردن این سایت ها
این سایت یجور پست مهمان به حساب میان ؟

    2022/06/16

    سلام
    بله تقریبا میشه گفت سایت هایی مثل ویرگول نوعی Guest post هستند

2022/06/24

ممنون برای محتوا خوبتون
ای کاش هر ماه هی آپدیت کنید
این دومین آپدیت این محتوا اگر اشتباه نکنم
مورد قبلی فرق میکرد خیلی
ممنون که اینقدر فقط میزارید محتوا آپدیت و یونیک مینویسید.

2022/06/25

عالی مخصوصا مورد دوم.

2022/07/26

ممنون میشم نمونه های رپورتاژ آگهی بیشتری داخل سایتتون قرار بدید که بتونیم رپورتاژ های هدفمند تر بنویسیم با رعایت اصول سئو

2022/08/22

خیلی ساده و کامل

2022/09/27

سلام مقاله بسیار خوبی بود
شما در تایم سیتی هم رپورتاژ منتشر میکنید ؟

    2022/09/28

    سلام محمد جان ; بله از پنل کاربری میتونید مشاهده و بررسی کنید

2022/09/30

ممنون بابت مقاله ارزشمند و معرفی نمونه رپورتاژ های خوبتون

    2022/10/01

    ممنون از نظر خوبتون مجید جان

2022/10/25

سلام برای نمونه رپورتاژ آگهی مثال های خیلی خوبی بودن.

2022/10/25

سلام مثال های خوبی برای نمونه رپورتاژ آگهی بودن ممنون

2022/11/06

عالی بودش
تشکر از سایت خوبتون

2023/01/29

عالی بود تشکر