بازنویسی محتوایی چیست؟ 📝 [Content rewrite] + 9 ابزار بازنویسی متن

بازنویسی محتوایی چیست؟ 📝 [Content rewrite] + 9 ابزار بازنویسی متن

داشتن محتوای یونیک و درجه یک برای تمام وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند در نتایج جستجوی گوگل جایگاهی داشته باشند، یک ضرورت است و در این میان تکنیک‌های بازنویسی محتوا یا content-rewrite باید به درستی شناخته شده و البته به درستی به کار گرفته شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در این‌باره بیشتر بدانیم. پس از اینکه نام گوگل بین مردم و وبسمترها معروف شد و همه افراد برای برطرف کردن نیازها و خدمات‌شان به گوگل مراجعه ‌کردند، گوگل به این فکر افتاد که باید کیفیت خدمات خود به کاربرانش […]

2 سال 3 20 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

بازنویسی محتوایی چیست؟
فرق بازنویسی، تالیف و ترجمه محتوای متنی چیست؟
کدام نوع محتوا بهتر است؟
بازنویسی محتوا خوب است یا بد؟! شمشیر دولبه‌ای‌که باید مراقب آن باشید!
کاربردهای بازنویسی محتوای متنی چیست؟
روش‌های بازنویسی محتوای متنی چیست؟
بهترین ترفندهای بازنویسی محتوای متنی ویژه تسمینو
بهترین حالت بازنویسی محتوا چیست؟ (بازنویسی نکنید!)
9 ابزار بازنویس محتوای متنی
هشدارهای بازنویسی محتوای متنی چیست؟
حرف آخر : دیگه بازنویسی محتوایی ممنوع نیست اما به شرطی که....
مشاهده بیشتر

داشتن محتوای یونیک و درجه یک برای تمام وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند در نتایج جستجوی گوگل جایگاهی داشته باشند، یک ضرورت است و در این میان تکنیک‌های بازنویسی محتوا یا content-rewrite باید به درستی شناخته شده و البته به درستی به کار گرفته شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در این‌باره بیشتر بدانیم.

پس از اینکه نام گوگل بین مردم و وبسمترها معروف شد و همه افراد برای برطرف کردن نیازها و خدمات‌شان به گوگل مراجعه ‌کردند، گوگل به این فکر افتاد که باید کیفیت خدمات خود به کاربرانش را افزایش دهد. در این میان گوگل برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به کاربرانی که از طریق جستجو وارد وب‌سایت شده بودند، پیشنهاد داد که همه سایت‌ها مقالات دسته اول را منتشر کرده و از قرار دادن محتوای کپی خودداری کنند. گوگل برای اینکه خیال خودش را از اجرایی کردن این قوانین و دستورات از سمت همه وبمسترها آسوده کند، الگوریتم‌های سرسختانه‌ای مثل الگوریتم پاندا را وضع کرد.

بعد از گذشت مدتی از آغاز سخت‌گیری گوگل به وبمسترها، بسیاری از نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا به این فکر افتادند که با چاره اندیشی از شر دردسرهای تولید محتوای دسته اول خلاص شوند و به تکنیک جادویی و عجیب بازنویسی محتوا رسیدند!

با جرقه این ایده در ذهن وبمسترها به مرور، بازنویسی محتوا بین سئوکارها و نویسندگان رواج پیدا کرد؛ اما گوگل، دست روی دست نگذاشت و ماجرا را فهمید و به سادگی محتواهای بازنویسی شده را تشخیص داد و تمام رشته‌های متخصین سئو و نویسندگان محتوا را پنبه کرد!

اما هنوز هم می‌‌توان از بازنویسی محتوا برای خلق یک محتوای دسته اول حرفه‌ای که بتوان به کمک آن رتبه‌های بهتری را در موتور جستجو به دست آورد؛ استفاده کرد. کافی است راز و رمزهای یک باز نویسی محتوای حرفه‌‌ای را بدانید. در این مطلب به صورت کامل فرایند بازنویسی محتوا برای شما شرح داده می‌شود.

اگر دوست دارید با کم‌ترین زحمت، بهترین محتوای حرفه‌ای خاص را برای وب‌سایت‌تان تولید کنید و لذت ببرید، پیشنهاد می‌شود تا پایان این مطلب با تسمینو همراه باشید تا به یک بازنویس محتوای حرفه‌ای و کاربلد تبدیل شوید.

بازنویسی محتوایی چیست؟

در قدم اول، احتمالا این سوال برای شما ایجاد شود که بازنویسی محتوایی دقیقا چیست و چه تفاوتی با سایر سبک‌های تولید محتوا دارد !؟

در حقیقت شما زمان بازنویسی محتوای متنی لازم نیست که به خودتان زحمت دهید و یک محتوا را از صفر خلق کنید، بلکه از محتوایی که قبلا نویسنده دیگری با دانش و قدرت خلاقیت خود، ایجاد کرده است؛ کمک می‌گیرید و یک محتوای خاص را بازنویسی می‌کنید.

فرق بازنویسی، تالیف و ترجمه محتوای متنی چیست؟

اگر به تازگی با دنیای سئو و خلق محتوای متنی آشنا شده باشید؛ احتمالا این پرسش برای شما نیز ایجاد شود که مفاهیم مثل بازنویسی، تالیف و ترجمه چه تفاوتی با یکدیگر دارند و چطور آن‌ها را از همدیگر تشخیص دهیم؟! این سه مفهوم را در زیر توضیح داده‌ایم:

  • مفهوم ترجمه:

در ترجمه، یک محتوا عینا بدون هیچ تغییری از زبان مقصد به زبان مبدا دچار تغییر می‌شود. در ترجمه، مترجم متن، حق هیچ‌‌گونه تصرف در آنچه خالق اصلی متن ایجاد کرده است را ندشته و باید دقت ویژه‌ای به این موضوع داشته باشد. در حقیقت بسیاری اوقات ممکن است شما اطلاعات تخصصی درباره متنی که آن را ترجمه می‌کنید نداشته و اگر بخواهید دخل و تصرفی در آن انجام دهید، بار محتوایی را به سمت و سوی اشتباهی خواهید برد.

  • مفهوم بازنویسی:

در بازنویسی محتوای متنی، محتوایی که قبلا توسط یک نویسنده دیگر نگارش شده است، دچار تغییرات ساختاری و محتوایی می‌شود؛ اما قلم اصلی نویسنده دست نخورده باقی می‌ماند و در اصطلاح روح اصلی متن، حفظ می‌شود، بازنویسی یک روش ساده و سریع برای تولید محتوای متنی است. این روش اتفاقا سخت‌ترین روش محتوانویسی محسوب شده و شخصی که این کار را انجام می‌دهد باید درک و شناخت درستی نسبت به اصول آن داشته باشد، تا به نتیجه مناسبی برسد.

  • مفهوم تالیف:

اما در تالیف، کار از دو روش پیشین، کمی سخت‌تر است و نویسنده محتوای متنی باید با کمک گرفتن از دانش خود و چاشنی خلاقیت و ایده پردازی، یک محتوای با ارزش را خلق کند که به مخاطب، دانش تازه‌ای را انتقال دهد و برای او ایجاد لذت خواهد کرد. برای آن که بتوانید مولف خوبی باشید، لازم است که حتما در خصوص موضوع محتوای خود؛ مطالعه زیادی داشته و به خوبی با عمق آن آشنا شوید. در نظر داشته باشید که مخاطبان شما، ممکن است سوالات زیادی داشته باشند که باید آن‌ها را در نظر گرفته و پاسخ لازم را در محتوای خود آورده باشید.

کدام نوع محتوا بهتر است؟

در دنیای سئو و دیجیتال مارکتینگ، محتوایی امتیاز بالا دریافت می‌کند که یک دانش جدید را مخاطب خود اضافه کرده و برای او ایجاد ارزش کند و در نهایت برای یک کسب‌وکار خاص، منجر به خرید و درآمد شود. یک محتوای کپی و بدون ارزش، قطعا این اتفاق را رقم نخواهد زد!

پس فرقی ندارد که شما از کدام روش‌های تولید محتوا استفاده می‌کنید. اگر محتوای شما برای یک کسب‌وکار، ایجاد ارزش و سود نکند، چنین محتوایی مفید نبوده و هیچ ارزشی ندارد!

بازنویسی محتوا خوب است یا بد؟! شمشیر دولبه‌ای‌که باید مراقب آن باشید!

بسیاری از وبسمترها به شدت با روش بازنویسی محتوا مخالف هستند و گروهی دیگر عاشق این روش تدوین محتوای متنی هستند. در ادامه لیستی از مزایا و معایت محتوای بازنویسی شده خدمت شما معرفی می‌شود تا راحت‌تر تصمیم بگیرید که آیا این سبک محتوا برای شما مفید است یا خیر؟!

مزایا بازنویسی محتوا

از جمله مزایای بازنویسی محتوا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تولید سریع
  2. کاربردهای متنوع
  3. استفاده در لینک سازی
  4. تشخیص بازنویسی‌بودن سخت
  5. امکان ویرایش راحت

معایب بازنویسی محتوا

البته بازنویسی محتوا معایبی نیز دارد که به شرح زیر هستند:

  1. عدم جذابیت برای کاربر
  2. قابل تشخیص برای گوگل
  3. کاهش قدرت سئو سایت
  4. افزایش اعتبار کلی سایت
  5. گرد آوری سخت

کاربردهای بازنویسی محتوای متنی چیست؟

تا اینجا کار، به صورت خلاصه و مفید با موضوع بازنویسی محتوا آشنا شدید. اما حالا سوال اصلی اینجاست که بازنویسی محتوای متنی در دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو چه کاربردی دارد و از آن چگونه می‌توانید برای رشد کسب‌وکارتان در فضای آنلاین کمک بگیرید؟!

  • بلاگ پست

مهم‌ترین اهرم قدرت بخشی یک کسب‌وکار برای رشد در دیجیتال مارکتینگ، سئو است و سئو نیز بدون محتوای متنی بلاگ پست برای بسیاری از سایت‌ها بی‌معنا است. شما می‌توانید به کمک بازنویسی محتوا بلاگ پست‌های حرفه‌ای درجه یکی بنویسید و لذت ببرید.

  • متن محصول

فروشگاه‌های اینترنتی برای اعتماد سازی و فروش بیشتر، نیاز به نوشتن متن‌های دسته‌بندی و محصول حرفه‌ای و اصولی دارند. بسیاری از اوقات، هزینه تولیدمحتوای متن محصول در فروشگاه‌های آنلاین، افزایش پیدا می‌کند و بازنویسی محتوا تا حد زیادی می‌تواند از سرسام آور شدن قیمت‌ها جلوگیری کند. البته باید دقت داشته باشید که این بازنویسی محتوا، منجر به کپی کاری نشده و بدتر به سئو وب‌سایت فروشگاهی شما صدمه نزند.

  • لینک سازی

وبمسترها و متخصصین سئو به محتوای متنی مناسب برای ساختارهای لینک سازی مختلف، نیاز دارند، شما نیز اگر در حوزه سئو فعالیت دارید و نمی‌خواهید زمان اجرای ترفندهای لینک سازی چند لایه، هزینه زیادی را بابت تولید محتوای لایه‌های زیرین محتوا خرج کنید، می‌توانید از محتوای سبک بازنویسی شده استفاده کرده و هزینه‌های تولید محتوای خودتان را تا حد زیادی کاهش دهید.

  • محتوای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی، یکی از ارکان اساسی و مهم برای رشد سئو خارجی وب‌سایت است. بدون خرید رپورتاژ آگهی سایت شما در فرایند سئو خارجی به نتیجه مثبتی نخواهد رسید. پس برای دستیابی به موفقیت در مسیر انتشار رپورتاژ آگهی، می‌توانید از روش بازنویسی محتوای متنی کمک بگیرید. لازم به ذکر است که بازنویسی حرفه‌ای و پرهیز از کپی کاری در این قالب از محتوانویسی نیز کاملا ضرورت دارد و صرف این که محتوا را در یک وب‌سایت دیگر منتشر می‌کنید، به شما مجوز محتوانویسی ضعیف و کپی کاری شده را نخواهد داد.

  • پست اینستاگرام

تولید محتوا برای اینستاگرام نیز دردسرهای خاص خودش را دارد و برای اجرای درست و حرفه‌ای آن نیاز به کمک و تخصص دارید. گاهی اوقات می‌توان با استفاده درست و اصولی از ترفندهای بازنویسی محتوای متنی به محتوای اینستاگرامی مفید و دلخواه نیز دست پیدا کرد.

روش‌های بازنویسی محتوای متنی چیست؟

تا اینجای کار به صورت کامل با موضوع بازنویسی محتوای متنی و علت اهمیت آن آشنا شدید، اما حالا پرسش اصلی اینجاست که چگونه می‌توانیم یک بازنویسی محتوای حرفه‌ای انجام دهیم که کاربران زمان خواندن محتوای بازنویسی شده کاملا لذت ببرند و به نتیجه دلخواه از محتوای بازنویسی شده‌مان، دست پیدا کنیم!؟

  • روش اول: نوشتن با کمک ترفندهای خاص تسمینویی

ما در تیم تولید محتوای حرفه‌ای تسمینو از ترفندها و تکنیک‌های تولید محتوای خاص و جالبی برای بازنویسی محتوا و خلق یک محتوای باکیفیت کاربردی کمک می‌گیریم.

قصد داریم در این مقاله بسیاری از این ترفندهای جادویی و کاربردی بازنویسی محتوای متنی را خدمت ما ارائه کنیم، اگر علاقه دارید با ترفندهای بازنویسی حرفه‌ای محتوای متنی آشنا شوید و از آن‌ها در تولید محتوای سایت‌تان کمک بگیرید در ادامه این مقاله با تسمینو همراه باشید.

  • روش دوم: کمک از ابزارها بازنویسی متن

به غیر از روش‌ها و ترفندهای خاص بازنویسی محتوای متنی که تسمینو به شما معرفی می‌کند ابزارهای مختلفی نیز وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها برای بازنویسی محتوای متنی وب‌سایت، کمک بگیرید.

بهترین ترفندهای بازنویسی محتوای متنی ویژه تسمینو

در قدم اول، به سراغ روش‌های خاص و کاربردی بازنویسی محتوای متنی می‌رویم، شما می‌توانید با کمک تکنیک‌های زیر، محتوای متنی که از پیش نگارش شده را به سرعت، دوباره تولید کنید یک محتوای سئو شده حرفه‌ای باکیفیت، خلق کنید و لذت ببرید.

پیشنهاد می‌شود اگر در زمینه تولید محتوا و سئو فعالیت دارید، ترفندها و روش‌های معرفی شده برای بازنویسی محتوای متنی که در ادامه ذکر می‌شود را به خوبی یاد بگیرید و از آن‌ها برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید.

  • درک جملات و بازنویسی محتوا

این روش بازنویسی محتوای متنی خیلی ساده است. فقط کافی است تک تک جملات را به صورت دقیق و کامل مطالعه کنید و بعد از دریافت ایده اصلی محتوای متنی، درک خودتان از جملات را بازنویسی کنید.

البته این روزها گوگل به خاطر وجود الگوریتم‌های حرفه‌ای مثل الگوریتم‌ مرغ مگس خوار و… به شدت روی مفهوم جملات سایت‌ها حساس است و در صورت مشاهده شباهت مفهومی محتوا احتمال ایجاد جریمه وجود خواهد داشت.

  • گرفتن ایده اصلی و خلق محتوای جدید

یک راه ساده و بدون دردسر برای بازنویسی محتوای متنی، دریافت ایده اصلی محتوا و خلق محتوای جدید است. در این سبک بازنویسی، شما به صورت کامل، محتوای از قبل تولید شده را مطالعه می‌کنید و با دریافت اطلاعات دقیق از موضوع محتوا و ایده اصلی آن، شروع به نگارش یک متن جدید خواهید کرد. لازم به توضیح است که در این روش بازنویسی، کمک گرفتن از خلاقیت و ایده‌پردازی ذهن‌تان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • ترتیب پاراگراف‌ها را تغییر دهید

یک روش نه چندان جالب، برای بازنویسی محتوای متنی تغییر دادن نوع چیدمان پاراگراف‌های محتوای متنی است، در این روش شما باید تغییرات کوچکی را در ساختار محتوای وب سایت‌تان ایجاد کنید و در قدم بعد، نوع چینش پاراگراف‌های محتوای متنی را تغییر دهید.

این سبک بازنویسی محتوا از نظر سئو و مفید بودن برای کاربر، اصلا جالب نیست و از سوی گوگل و کاربران، هر دو رد شده است. پس بهتر است شما نیز به‌هیچ‌وجه از آن استفاده نکنید و دور این روش، یک خط قرمز پررنگ بکشید.

  • کمک از سایر مدل‌های محتوای متنی

یکی از روش‌های محبوب و جذاب بازنویسی محتوای متنی، استفاده کردن از سایر سبک‌های محتوا است، در این روش، شما زمان بازآفرینی محتوای متنی و رعایت کردن نکات مهم و حیاتی سئو محتوا سایر مدل‌های محتوا مثل محتوای ویدئویی، محتوای پادکست، محتوای تصویری، محتوای اینفوگرافیک و … را نیز در دل محتوای‌تان جای دهید و نتیجه جالب‌تری را ایجاد کنید.

بهترین حالت بازنویسی محتوا چیست؟ (بازنویسی نکنید!)

خب تا اینجا دیدیم که بازنویسی محتوا چیست و ساده‌ترین تکنیک‌های بازنویسی متن را برای شما شرح دهیم. شما می‌توانید با کمک ترفندهای معرفی شده در این مطلب، به سادگی یک محتوای متنی حرفه‌ای بسازید و لذت ببرید.

اما اگر وسواس دارید و دل‌تان می‌خواهد که بهترین روش بازنویسی محتوای متنی را پیاده‌سازی کنید تا نتیجه بهتری از محتوای‌تان بگیرید بهتر است که همیشه به این نکته مهم، توجه ویژه داشته باشید تا بهترین بازخورد از محتوای بازنویسی شده را برای خودتان ایجاد کنید.

9 ابزار بازنویس محتوای متنی

به غیر از ترفندهای حرفه‌ای بازنویسی محتوای متنی که در قسمت بالا خدمت شما تسمینویی‌های عزیز معرفی کردیم، شما می‌توانید از ابزارهای مختلفی نیز کمک بگیرید و متن‌های قدیمی را دوباره بازآفرینی کنید، در ادامه 9 تا از بهترین ابزارهای بازنویسی کردن محتوای متنی خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

ری‌رایت تولز، یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازآفرینی محتوای متنی است که امکانات فوق‌العاده متنوعی را به شما هدیه می‌دهد، این ابزار نسبت به سایر ابزارها کاربردهای متنوع‌تری دارد و با داشتن دقت بیشتر و دقیق‌تر به شما کمک می‌کند که بتوانید در مدت زمان کوتاه، حجم بیشتری از محتوای متنی را بازنویسی کنید.

 

ابزار بازنویسی محتوای متنی -rewrite tools

آرتیکل ریرایت تول، ظاهر ساده‌ای دارد و کار کردن با آن، خیلی پیچیده نیست، تنها کافی است محتوای متنی‌تان را تحویل آن بدهید تا در کمتر‌از چند ثانیه یک محتوای متنی جدی را به شما تحیل دهد البته این موضوع را فراموش نکنید که این ابزار بیشتر برای محتوای انگلیسی کاربرد دارد و در وب فارسی، چندان محبوب نیست.

ابزار بازنویسی محتوای متنی-rewrite tools

اگر به دنبال یک ابزار ساده اما کاربردی برای بازآفرینی محتواهای متنی وب‌سایت‌تان هستید قطعا این ابزار به شما کمک ویژه‌ای می‌کند امروزه دیجیتال مارکترهای حرفه‌ای از Small Seo Tools برای بازآفرینی محتوای متنی کمک می‌گیرند، خوشبختانه این ابزار حرفه‌ای می‌تواند در زمان کوتاه، یک بازنویسی محتوای درجه یک را به شما تحویل بدهد و شما را از شر صرف زمان طولانی برای خلق یک محتوا از صفر، خلاص کند!

 

ابزار بازنویسی محتوای متنی - rewrite tools

شاید در ظاهر اسم ابزار، به داپلیک چکر، شما را به یاد ابزاری برای آنالیز کپی بودن محتواها بیندازد اما در حقیقیت این‌گونه نیست و این ابزار حرفه‌ای کاربرد فوق‌العاده ویژه‌ای در فرایند بازنویسی محتوای متنی وب‌سایت دارد و شما می‌توانید برای تولید مقالات جدید از آن کمک بگیرید.

 

Duplichecker ابزار بازنویسی محتوای متنی-rewrite tools

آرتیکل ریرایتر، ابزار محبوب بازنویسی محتوای متنی است که دیجیتال مارکترهای ایرانی و خارجی از آن استفاده می‌کنند و توانسته‌اند به کمک آن، تعداد محتواهای یونیک حرفه‌ای زیادی را تولید کنند، البته قطعا این آزار هیچ‌گاه جای تولید محتوا به دست نویسنده حرفه‌ای را نمی‌گیرد، اما برای بازنویسی محتوایی ایده خوبی است.

article rewriter - ابزار بازنویسی محتوای متنی - rewrite tools

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های وبمستران زمان استفاده از ابزارهای بازنویسی متن، چک کردن محتوای پیشین و محتوای بعدی است، ابزار زیر به شما کمک می‌کند که خیلی حرفه‌ای به صورت دقیق مقایسه کاملی از متن، قبل و بعد از بانویسی محتوا داشته باشید و بتوانید بهترین نتیجه را مشاهده کنید.

seowagon.com-ابزار بازنویسی محتوای متنی-rewrite-tools

این ابزار حرفه‌ای بیشتر برای متن‌های کوتاه زیر 500 کلمه مناسب است و می‌تواند به شما متن‌های بازنویسی شده حرفه‌ای را تحویل دهد که از آن‌ها در مسیر سئو و بازاریابی محتوایی سایت‌تان استفاده کنید و لذت ببرید.

rewriter tools-ابزار بازنویسی محتوای متنی-rewrite tools

اگر به دنبال یک ابزار دقیق و حرفه‌ای برای خلق بهترین محتوای بازنویسی شده هستید، بی شک ابزار ریویو تولز، برای شما انتخاب فوق العاده‌ای خواهد بود، این ابزار نیز رایگان است و به شما برای تولید محتوای رایگان، کمک می‌کند.

ابزار بازنویسی محتوای متنی-rewrite tools

اگر به دنبال یک ابزار بدون دردسر برای بازنویسی محتوای متنی هستید، اسنیپ بات به شما کمک ویژه‌ای می‌کند، تنها کافی است محتوای از قبل نوشته شده را تحویل این ابزار دهید تا در کمتر از چند ثانیه آن را برای شما تبدیل به یک محتوای جدید حرفه‌ای کند.

ابزار بازنویسی محتوای متنی spinbot.com

هشدارهای بازنویسی محتوای متنی چیست؟

اگر تا اینجای کار، به صورت کامل با تسمینو همراه بوده باشید قطعا با تمامی ترفندهای ریزودرشت بازنویسی محتوای متنی، آشنا شده‌اید، برای اینکه خیالتان از هرجهتی آسوده شود و بهترین محتوای متنی را بازنویسی کنید؛ بهتر است پیش از ترک این مقاله تسمینو به چهار مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات فاجعه ساز زمان بازنویسی محتوا آشنا شوید و از انجام دادن آن‌ها خودداری کنید!

  • کپی کامل

برخی از وبمسترها تصور می‌کنند که بازنویسی محتوای متنی به معنای کپی کردن 100% یک متن بدون ایجاد کوچک‌ترین تغییر در ساختار آن است، یعنی با تغییر چند فعل و فاعل کوچک در محتوای متنی این تصور اشتباه در آن‌ها ایجاد می‌شود که بازنویسی محتوا را درست پیاده سازی کرده‌اند در حالی‌که این دیدگاه، کاملا غلط است !

  • عدم خلاقیت

بستن دریچه خلاقیت زمان بازنویسی محتوایی یکی از مشکلات بزرگی است که بسیاری از وبمسترها با آن درگیر هستند. درست است که قرار نیست زمان بازنویسی محتوا، یک متن را از صفر تولید کنید اما باید از خلاقیت خودتان نیز کمک بگیرید و با نیاز سنجی دقیق کاربر، بهترین محتوا را برای آن خلق کنید.

  • ذکر نکردن منبع

زمان بازنویسی محتوای متنی حتما به این نکته توجه کنید که از منبع اصلی محتوایی که آن را بازنویسی کرده‌اید نام ببرید. ذکر دقیق منبع به محتوای بازنویسی شده شما اعتبار بیشتری می‌دهد و به شما در فرایند بازاریابی محتوا کمک ویژه‌ای می‌کند.

  • نبود نکات مفید

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات نویسندگان محتوا و متخصصین سئو زمان تولید محتوای متنی، عدم ارائه نکات مفید به کاربر است. توجه کنید که حتما زمان بازنویسی محتوای متنی به این نکته مهم، توجه ویژه داشته باشید و از ارائه نکات کاربردی به کاربران، غافل نشوید.

حرف آخر : دیگه بازنویسی محتوایی ممنوع نیست اما به شرطی که….

شاید تا مدت‌ها پیش قراردادن محتوای بازنویسی شده در وب‌سایت، ممنوع بود اما حالا با گذشت زمان و ارائه ترفندهای جدید بازنویسی و خلق محتوای تازه، دیگر خبری از ترس‌ها و دردسرهای استفاده از محتوای بازنویسی شده نیست و شما می‌توانید با خیال راحت، از این تکنیک در فرایند تولید محتوا استفاده کنید و لذت ببرید.

در این مقاله از تسمینو اطلاعات جامع و کاملی پیرامون چیستی بازنویسی محتوا، روش‌های استفاده و تکنیک‌های درست پیاده‌سازی آن، خدمت شما عزیزان ارائه شد.

اگر به فکر استفاده درست از بازنویسی محتوای متنی هستید و می‌ خواهید هزینه‌های پولی و زمانی تولید محتوای کسب‌وکارتان را کاهش دهید پیشنهاد می‌شود با دقت نکات مطرح شده در این مطلب را یاد بگیرید و به سادگی بهترین محتواهای دسته اول بازنویسی شده را برای کسب‌وکار آنلاین‌ خود خلق کنید؛ همچنین اگر تمایل به سفارش تولید محتوای یونیک دارید، می‌توانید این کار را به تیم تولید محتوای تسمینو بسپارید.

علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها

2022/06/30

درود بر شما و سپاس از مقاله بسیار مفیدتون.

2022/07/02

سلام وقت بخیر
مقاله خیلی عالی و کاربردی بود و خیلی روان توضیح داده شده بود
فقط متاسفانه ابزار بازنویس محتوای متنی که تو این مقاله عنوان کردین با زبان فارسی سازگار نیستن
تست کردم به نتیجه ای نرسیدم

    2022/07/02

    سلام وقت شما بخیر
    مچکرم لطف دارید. 🌹ممنون که وقت گذاشتید.
    در آپدیت بعدی محتوا، حتما سایت‌هائی رو معرفی میکنیم که زبان فارسی را پشتیبانی کند.