الگوریتم مدیک گوگل چیست ؟ +  3 ترفند سئو GOOGLE MEDIC APDATE

الگوریتم مدیک گوگل چیست ؟ +  3 ترفند سئو GOOGLE MEDIC APDATE

پایه و اساس همیشگی کارکرد موتور جستجوی گوگل، بهبود وضعیت نتایج جستجو برای جلب رضایت کاربران بوده است و همواره برای دستیابی به این هدف ارزشمند، آپدیت‌های کوچک و بزرگی را در قالب آپدیت هسته موتور جستجو یا تغییراتی در کارکرد الگوریتم‌های خود ارائه کرده است. الگوریتم مدیک گوگل، جزو یکی از مهم‌ترین آپدیت‌های هسته اصلی گوگل است که پس از اعلام وجود آن از سمت گوگل، تغییرات بسیار زیادی در صفحه نتایج جستجو گوگل ایجاد شد و تقریبا می‌توان گفت که وبمستران از وجود آن، کاملا شوکه شدند ! […]

2 سال 0 7 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

حرف حساب الگوریتم مدیک گوگل چیست؟
آسایش و آرامش کاربر، محور اصلی تولید محتوا
برای سئو الگوریتم مدیک چکاری باید انجام دهیم؟
سئو داخلی برای الگوریتم مدیک گوگل
سئو تکنیکال برای الگوریتم مدیک گوگل
سئو خارجی برای الگوریتم مدیک گوگل
مشاهده بیشتر

پایه و اساس همیشگی کارکرد موتور جستجوی گوگل، بهبود وضعیت نتایج جستجو برای جلب رضایت کاربران بوده است و همواره برای دستیابی به این هدف ارزشمند، آپدیت‌های کوچک و بزرگی را در قالب آپدیت هسته موتور جستجو یا تغییراتی در کارکرد الگوریتم‌های خود ارائه کرده است.

الگوریتم مدیک گوگل، جزو یکی از مهم‌ترین آپدیت‌های هسته اصلی گوگل است که پس از اعلام وجود آن از سمت گوگل، تغییرات بسیار زیادی در صفحه نتایج جستجو گوگل ایجاد شد و تقریبا می‌توان گفت که وبمستران از وجود آن، کاملا شوکه شدند !

پیش از این در وبلاگ تسمنیو درباره باغ وحش الگوریتم‌های گوگل به صورت کامل و جزئیات هر الگوریتم مثل الگوریتم کبوتر، الگوریتم پاندا، الگوریتم مرغ مگس خوار، الگوریتم برت و …توضیح دادیم.

برای صدر نشینی در نتایج موتور جستجو تسلط بر این موارد کافی نیست و شما باید در جریان جزئیات آپدیت‌های گوگل نیز باشید.

در این مقاله قصد داریم به صورت کامل، جدیدترین آپدیت هسته الگوریتم گوگل، یعنی مدیک را برای شما توضیح دهیم، اگر به سئو علاقه مند هستید و خواهان صدرنشینی در موتور جستجوی گوگل هستید پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله با تسمینو همراه باشید تا اطلاعات خوب و جامعی پیرامون این آپدیت جذاب هسته الگوریتم گوگل، به دست آورید.
-medic-algorithm1

حرف حساب الگوریتم مدیک گوگل چیست؟

با تمام این تفاسیر احتمالا این سوال برای شما ایجاد شود که دقیقا حرف حساب الگوریتم مدیک گوگل چیست؟ با وجود این الگوریتم شما باید چه تغییراتی را در استراتژی سئو وب سایت‌تان اعمال کنید و چه مواردی بیشتر مهم یا کمرنگ شده‌اند؟

آسایش و آرامش کاربر، محور اصلی تولید محتوا

اساس اصلی تولد الگوریتم مدیک گوگل، هدیه دادن حس بهتر و آرامش بالاتر به کاربران این موتور جستجو است، گوگل از اولین روز تاسیس خود، ارائه بهترین و بالاترین سطح کیفیت خدمات به کاربرانش را در اولویت کاری خود قرار داده است و تمامی آپدیت های جدید و الگوریتم های نوین آن نیز در هیمن راستا بوده است.

در حقیقت، گوگل با خواندن محتوای ذهن کاربران و درک عمیق احساسات آن ها زمان تعامل کاربر با وب سایت، تلاش میکند تا در بهترین  با کیفیت ترین روش ممکن، نیاز آن ها را زمان ورود به باکس جستجو برطرف کند و در راستای همین هدف نیز اقدام به ارائه الگوریتم مدیک کرده است.

برای سئو الگوریتم مدیک چکاری باید انجام دهیم؟

حالا سوال اصلی که ممکن است برای شما ایجاد شود این است که دقیقا برای بهینه سازی بهتر وب سایت برای الگوریتم مدیک گوگل، چه کاری را باید انجام دهیم تا مطمئن شویم سایت ما از نظر این الگوریتم در وضعیت خوبی قرار دارد و شانس بیشتری برای صدر نشینی در نتایج موتور جستجو خواهیم داشت.

برای سئو سایت، جهت جلب رضایت الگوریتم مدیک گوگل، باید وب سایت خودتان را از نظر 3 فاکتور مهم سئو یعنی سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی، بهینه سازی کنید، اگر در تمامی این 3 بخش سئو سایت، موارد مربوط به الگوریتم مدیک را رعایت کنید مطمئن باشید به زودی نتایج سایت‌تان را در بهترین رتبه‌های موتور جستجو مشاهده خواهید کرد.

سئو داخلی برای الگوریتم مدیک گوگل

کاربران زمان ورود به سایت شما باید احساسات خوب و خوشایندی داشته باشند، تولید محتوای حجیم بی کیفیت، لینکا های اسپم وار، قرار دادن تبلیغات نامناسب و نامرتبط، همگی برخلاف الگوریتم جدید گوگل است و باید به خوبی مراقب این موارد باشید تا در اینده دچار مشکل نشوید.

خیلی خوب است که همیشه پیش از آغاز فرایند تولید محتوا در هر سبک و سیاقی از خودتان این سوال را بپرسید که کاربران پس از برخورد با این محتوا چه احساسی خواهند داشت؟ ایا نیاز آنها برطرف خواهد شد و راضی خواهند بود یا خیر ؟!

اگر پاسخ شما مثبت است یعین در مسیر جلب رضایت الگوریتم مدیک گوگل، گام خوبی برداشته اید اما اگر غیر این است باید به فکر برنامه جدیدی باشید.

الگوریتم مدیک

سئو تکنیکال برای الگوریتم مدیک گوگل

سئو تکنیکال، یکی از بخش‌های خیلی مهم و جدایی ناپذیر سئو وب سایت است که کیفیت آن، با میزان رضایت کاربر از محتوای وب سایت، ارتباط بسیار بالایی دارد، همواره تلاش کنید با کمک تیم فنی موارد سئو تکنیکال از جمله اسکیما، سرعت، SLL و … را ساماندهی کنید تا کاربران زمان ورود به سایت شما راحت باشند و به خوبی بتوانند با محتوایی که قرار داده‌اید تعامل کنند.

بهینه سازی سرعت و فعال سازی SSL، کار چندان سختی نیست اما در بلند مدت می‌تواند با هزینه و زمان کم، بازدهی فوق العاده بالایی برای شما داشته باشد و سود بسیار زیادی را به سمت کسب و کار شما روانه کند.

سئو خارجی برای الگوریتم مدیک گوگل

شاید پیش از این تصور می‌کردید سئو برای الگوریتم مدیک گوگل، تنها به صفحات داخل سایت و اعمال فاکتورهای سئو داخلی و سئو تکنیکال، محدود می‌شود اما در حقیقت، اینگونه نیست و بخش بزرگی از فرایند سئو برای الگوریتم مدیک گوگل، به خارج از سایت شما مربوط است.

همواره تلاش کنید تا با داشتن تولید محتوای مناسب و حرفه‌ای، به یکی از منابع معتبر در گوگل تبدیل شوید که سایت‌های معتبر از شما نقل قول کنند و به آرامی شناخته شوید، این کار به به اعتبار سایت شما اضافه می‌کند و جزو روش‌های کلاه سفید سئو خارجی برای الگوریتم مدیک گوگل است.

خرید انواع بک لینک‌های سیاه، سئو منفی زدن برای رقبا، دریافت پکیج‌های منشن بدون لینک گران قیمت و سنگین و … همگی جزو ترفندهای آسیب زننده سئو کلاه سیاه هستند که شما باید از انجام دادن آن ها خودداری کنید تا همواره محبوب الگوریتم مدیک گوگل بمانید.

حرف آخر

در این مقاله به صورت کامل و جامع، با الگوریتم مدیک گوگل و مهم‌ترین روش‌های بهینه سازی وب سایت، برای آن آشنا شدید پیشنهاد می‌شود اگر قصد دیده شدن در موتورهای جستجو گوگل را دارید جلب رضایت مدیک گوگل را در اولویت کار خودتان قرار بدهید تا بتوانید بدون دردسر به بهترین رتبه ها در گوگل برسید.

فراموش نکنید که حرف اصلی این الگوریتم جذاب، جلب رضایت کاربران گوگل، دربالاترین سطح ممکن است و شما می‌توانید با رعایت نکات ساده و کاربردی مطرح شده در این مطلب، مدیک را به یار باوفای وب سایت‌تان تبدیل کنید تا شما را برای دیده شدن در صفحه اول گوگل همراهی کند.

علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها