کامنت مارکتینگ چیست؟+ تاثیر بک لینک کامنتی در سئو

کامنت مارکتینگ چیست؟+ تاثیر بک لینک کامنتی در سئو

کامنت مارکتینگ Comment Marketing یکی از بهترین روش‌ها برای سئو سایت و افزایش نرخ کلیک است. این روش سابقه زیادی دارد و سایت‌های موفق از آن به صورت ویژه استفاده می‌کنند. در حال حاضر بک لینک کامنتی نیز در سئوی خارجی سایت اهمیت زیادی دارد که به همین جهت متخصصین سئو از این روش بهره می‌برند. در پایان این مطلب، بهترین سایت‌های خرید بک لینک کامنتی + یک لیست جامع از وب‌سایت‌هایی که به شما امکان ایجاد کامنت بک لینک را به صورت رایگان می‌دهند ارائه کردیم تا هیچ‌گونه سوالی […]

2 سال 2 22 دقیقه

آنچه در این مطلب خواهید خواند

آشنایی اولیه با مفهوم کامنت مارکتینگ
بروزرسانی محتوا با کامنت مارکتینگ
افزایش ماندگاری کاربر در سایت با کامنت مارکتینگ
لینک سازی داخلی با کامنت مارکتینگ
بک لینک کامنتی چیست؟
انواع کامنت بک لینک کدام است؟
انواع کامنت بک لینک از نظر ساختار
‌مدل‌‌های مختلف استفاده از کامنت بک لینک
انواع انکر تکست‌های پرکاربرد در بک لینک کامنتی
مزایای استفاده از کامنت بک لینک
کمک به ایندکس سریع‌تر صفحات
نحوه ساخت بک لینک در کامنت مارکتینگ
7 راز مهم برای داشتن ساختار لینک سازی کامنتی موفق!
بهترین روش استفاده از بک لینک کامنتی
مشاهده بیشتر
کامنت مارکتینگ Comment Marketing یکی از بهترین روش‌ها برای سئو سایت و افزایش نرخ کلیک است. این روش سابقه زیادی دارد و سایت‌های موفق از آن به صورت ویژه استفاده می‌کنند. در حال حاضر بک لینک کامنتی نیز در سئوی خارجی سایت اهمیت زیادی دارد که به همین جهت متخصصین سئو از این روش بهره می‌برند.
در پایان این مطلب، بهترین سایت‌های خرید بک لینک کامنتی + یک لیست جامع از وب‌سایت‌هایی که به شما امکان ایجاد کامنت بک لینک را به صورت رایگان می‌دهند ارائه کردیم تا هیچ‌گونه سوالی در این حوزه در ذهن شما باقی نماند. همچنین شما با مفهوم کامنت مارکتینگ و نحوه انجام آن آشنا خواهید شد پس در ادامه با ما همراه باشید.
بک لینک کامنتی یا کامنت مارکتینگ چیست

آشنایی اولیه با مفهوم کامنت مارکتینگ

بازاریابی دیدگاهی یا کامنت مارکتینگ یکی از شیوه‌های نوین بازاریابی است که شما می‌توانید با استفاده از آن به رشد سایت خود کمک زیادی بکنید. در این روش شما در سایت خود یا دیگران کامنت می‌گذارید و از این طریق با دیگران تعامل برقرار خواهید کرد. هر چقدر که تعداد کامنت‌های مطالب شما بیشتر باشد،‌ گوگل آن را به عنوان امتیاز مثبت در سئو سایت شما در نظر می‌گیرد.

از طرفی وقتی شما با کاربران تعامل دارید، آن‌ها علاقه‌مند می‌شوند تا بیشتر از خدمات شما استفاده کنند. البته کامنت مارکتینگ فقط محدود به سایت شما نخواهد شد و می‌توانید دیدگاه‌‌های خود را در سایر سایت‌ها نیز به اشتراک بگذارید. به طور کلی کامنت مارکتینگ سبب افزایش ورودی سایت و در نتیجه افزایش فروش خواهد شد. با توجه به ویژگی‌های مثبتی که در این روش وجود دارد، بهتر است که شما هم برای کامنت مارکتینگ برنامه‌ریزی داشته باشید.

بروزرسانی محتوا با کامنت مارکتینگ

همان‌طور که می‌دانید بروزرسانی محتوا یکی از روش‌های سئوی داخلی سایت است. در حال حاضر موتورهای جستجو علاقه بسیار زیادی به محتوای جدید و بروز دارند. از همین رو هر سایتی باید برای آپدیت محتوایی برنامه مناسبی داشته باشد. یکی از راه‌های کم‌زحمت برای آپدیت صفحه استفاده از کامنت مارکتینگ است. زمانی که تعداد زیادی دیدگاه جدید برای یک صفحه ثبت می‌شود، گوگل آن را به عنوان آپدیت محتوا در نظر می‌گیرد.

همین ویژگی مثبت سبب می‌شود که تا رتبه سایت شما در نتایج گوگل نیز افزایش پیدا کند. بسیاری از سایت‌های بزرگ صدها محتوا را بارگزاری کرده‌اند که آپدیت کردن همه آن‌ها نیاز به زمان و انرژی بالایی دارد. به همین جهت بازاریابی دیدگاهی می‌تواند در این مورد به کمک آن‌ها بیاید. حال که متوجه شدید ارتباط آپدیت محتوا و کامنت مارکتینگ چیست، حتما برای اجرای آن یک پلن مناسب را مشخص نمایید.

افزایش ماندگاری کاربر در سایت با کامنت مارکتینگ

یکی از بزرگترین مزایایی که در کامنت مارکتینگ وجود دارد این است که ماندگاری کاربران را در سایت شما افزایش می‌دهد. هنگامی که شما یک مطلب را در سایت می‌خوانید، در انتها به قسمت نظرات برمی‌خورید. در صورتی که تعداد زیادی کامنت در این قسمت وجود داشته باشد، به احتمال زیاد سرگرم خواندن آن‌ها خواهید شد. به طور کلی قسمت کامنت‌ها همواره جذابیت خاصی برای کاربران دارد که مشغول بررسی آن‌ها خواهند شد.

همین مورد سبب می‌شود تا کاربر مدت زمان طولانی‌تری را در داخل سایت بماند که ماندگاری کاربر را بیشتر خواهد کرد. در این حالت گوگل نیز اعتبار بیشتری برای سایت شما قائل می‌شود و سئو داخلی سایت شما تقویت خواهد شد. همچنین کاربر نیز علاقه بیشتری به سایت شما پیدا می‌کند که در نهایت می‌تواند منجر به افزایش فروش شود. اکنون که می‌دانید کامنت مارکتینگ چیست و چه اهمیتی دارد،‌ حتما برای افزایش ماندگاری کاربران از آن بهره ببرید.

لینک سازی داخلی با کامنت مارکتینگ

کسی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو اطلاعات داشته باشد، حتما از اهمیت استراتژی لینک سازی داخلی آگاه است. در این روش شما لینک صفحات مختلف را در یک صفحه قرار می‌دهید. در این حالت ارتباط بین صفحات برقرار می‌شود که خزنده‌های گوگل نیز بهتر آن‌ها را کراول می‌کنند. از طرفی قراردادن لینک‌های داخلی مرتبط سبب می‌شود تا کاربران بر روی آن کلیک کنند و وارد مطالب جدید شوند.

همه این موارد نشان‌دهنده اهمیت ویژه لینک سازی داخلی است. کامنت مارکتینگ یکی از روش‌هایی است که می‌تواند لینک سازی داخلی را تقویت کند. وقتی که کاربران از شما سوالی می‌پرسند، بهتر است که در جواب یک لینک از سایت خودتان را ارسال کنید. با این کار هم به سوال کاربر پاسخ داده‌اید و هم یک لینک داخلی در قسمت کامنت‌ها ایجاد کرده‌اید. اکنون بسیاری از سایت‌ها با کمک بازاریابی دیدگاه توانسته‌اند رتبه‌های خوبی را به دست بیاورند پس شما هم از این فرصت استفاده کنید.

بک لینک کامنتی چیست؟

شاید برای شما جالب باشد که بدانید خیلی وقت‌ها ملاک نام‌گذاری نوع بک لینک در دنیای سئو محل قرار گرفتن آن در وب‌سایت شما است. مفهوم بک لینک کامنتی نیز به معنای بک لینک‌هایی است که در بخش کامنت‌های وب‌سایت قرار داده می‌شود.
یعنی شما در مواجه با این نوع لینک سازی خارجی، با موضوع عجیب و غریبی مواجه نیستید. اگر بدانید که بک لینک چیست، همان بک لینک معمولی را که مفهومش را از پیش می‌دانید، در قسمت کامنت‌های وب‌سایت مشاهده خواهید کرد.

انواع کامنت بک لینک کدام است؟

تا اینجای کار متوجه شدیم که بک لینک کامنتی، مدل بک لینکی است که در بخش کامنت‌های یک وب‌سایت قرار داده می‌شود؛ اما بهتر است بدانید که این سبک از لینک سازی خارجی نیز مدل‌‌های طراحی مختلفی دارد که در ادامه می‌خواهیم با آن آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

انواع کامنت بک لینک از نظر ساختار

بخش بندی انواع مختلف کامنت بک لینک را در قدم اول با دو نوع لینک فالو و نوفالو شروع می‌کنیم. در وبسایت‌های مختلف این دو نوع بک لینک کامنتی وجود دارد و آشنایی با آن برای شما اگر در دنیای سئو و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید واجب است پس حتما آن‌ها را بیاموزید.
  • کامنت بک لینک فالو

در ساختار لینک فالو، صفحه مبدا، صفحه مقصد را که به آن لینک داده شده است را تایید می‌کند.  در واقع لینک فالو به خوبی انتقال اعتبار را از سایت مبدا به مقصد انجام می‌دهد. در این حالت خزنده‌های گوگل نیز ایندکسینگ را انجام داده و سایت مقصد اعتبار بالاتری پیدا می‌کند. در حال حاضر استفاده از کامنت بک لینک فالو در برخی از سایت‌ها انجام می‌شود. انتخاب این موضوع کاملا به استراتژی سئو شما بستگی دارد که باید تصمیم درست را در اینباره بگیرید.
  • کامنت بک لینک نوفالو

اکثر کامنت‌های بک لینکی موجود در سطح وب، از نوع نوفالو هستند، یعنی اگر به فرض مثال شما در بخش کامنت‌های یک وب‌سایت برای خودتان بک لینک ایجاد کنید، بک لینک دریافتی شما نوفالو خواهد بود. در واقع بسیاری از سایت‌ها نمی‌خواهند که انتقال اعتبار به صورت رایگان و از طریق بک لینک کامنتی صورت بگیرد. به همین جهت بک لینک‌های کامنتی را در حالت نوفالو قرار می‌دهند. البته این لینک‌ها همچنان در نزد گوگل ارزشمند هستند ولی اعتبار لینک‌های فالو را نخواهند داشت.

‌مدل‌‌های مختلف استفاده از کامنت بک لینک

جدا از ساختار لینک دهی در این قالب که در بخش بالا به صورت مفصل به آن پرداختیم، سبک‌های پیاده سازی کامنت بک لینکی نیز متفاوت است و می‌توان در مدل‌های مختلف، بک لینک کامنتی را ایجاد نمود. مهم‌ترین فرق سبک‌های مختلف این لینک سازی خارجی، نوع انکر تکست لینک دهی است. هر چقدر که انکر تکست شما پرجستجوتر باشد، به طور قطع نتایج بهتری نیز خواهید گرفت.

انواع انکر تکست‌های پرکاربرد در بک لینک کامنتی

برای اینکه بتوانید کامنت مارکتینگ را برای سئو سایت خود انجام دهید، باید در انتخاب انکر تکست دقت زیادی داشته باشید. به همین جهت باید از انواع مختلف انکر تکست‌ها برای خود بهره ببرید. در ادامه پرکاربردترین مدل‌های بک لینک کامنتی خدمت شما عزیزان ارائه می‌شود. اگر دوست دارید که به یک متخصص ماهر در این خصوص تبدیل شوید، در ادامه با ما همراه باشید!
  • نام کاربر

در این نوع لینک کامنتی، نام کاربری به سایت هدف لینک داده می‌شود. بسیاری از سایت‌ها در بخش قرار دادن کامنت از شما لینک وب سایت، می‌خواهند و نام شما را به اسم آدرس url که قرار دادید، لینک می‌کنند. خود شما نیز می‌توانید در سایت خود از این شیوه استفاده کنید و نام کاربر را به عنوان انکر تکست قرار دهید.
  • نیکد یوآرال

در این سبک بک لینک کامنتی، یوآرال صفحه هدف در بخش کامنت وب‌سایت قرار داده می‌شود، این سبک بک لینک، برای طبیعی ساختن فرایند لینک سازی یک انتخاب عالی است. از آن‌جایی که لینک اصلی در کامنت گذاشته می‌شود، سایر کاربران می‌توانند بدون معطلی پاسخ سوال خود را در محتوای شما پیدا کنند.
  • نام برند

فرض کنید ما قصد داریم برای وب‌سایت تسمینو بک لینک کامنتی ایجاد کنیم و در وب‌سایت‌های ارائه کننده این نوع لینک‌های خارجی در بخش کامنت‌ها، انکر تکست تسمینو را همراه با لینک به صفحه اصلی در بخش کامنت‌ها قرار می‌دهیم، در حقیقت این کار تولید بک لینک کامنتی از نوع نام برند است. از همین رو شما هم می‌توانید لینک سازی داخلی را نیز با همین شیوه برند انجام دهید.
  • کلمه کلیدی هدف

به صورت کلی یک وب سایت، کلمات کلیدی هدف مختلفی را دارا است و شما به عنوان وبمستر می‌ توانید از مدل‌های مختلف کلمه کلیدی در فرایند لینک سازی کمک بگیرید و این موضوع کاملا به استراتژی لینک سازی شما مربوط می‌شود. از آن‌جایی که می‌دانید تاثیر کلمه کلیدی هدف بر کامنت مارکتینگ چیست، حتما تحقیق کلمات کلیدی را با دقت هر چه تمام انجام دهید.

نکته مهم: سایت موردنظر، سبک لینک شما را تعیین خواهد کرد!

فراموش نکنید که زمان ایجاد بک لینک کامنتی، خیلی از اوقات شما تسلط کامل بر فرایند لینک سازی را نخواهید داشت و وبمستر سایت میزبان لینک، تایید خواهد کرد که چه نوع لینکی را در قسمت کامنت‌ها قرار دهید. در برخی از وب‌سایت‌ها اصلا شرایط قرار دادن لینک وجود نخواهد داشت و بسیاری از اوقات، مدیر سایت با دیدن لینک در بخش کامنت‌ها آن را تایید نخواهد کرد.
البته در برخی از مواقع، ممکن است با قرار دادن یک لینک هوشمندانه و مرتبط با محتوای صفحه، کامنت شما توسط مدیر سایت تایید شود. به همین جهت قبل از اینکه بخواهید لینک خود را در کامنت بگذارید، در ابتدا از شرایط سایت میزبان اطلاع حاصل کنید تا از این جهت به مشکل برنخورید.

مزایای استفاده از کامنت بک لینک

حالا که به صورت کامل می‌دانید کامنت مارکتینگ چیست، احتمالا این سوال برای شما ایجاد شود که استفاده از بک لینک کامنتی چه مزایایی برای سئو وب‌سایت شما خواهد داشت و چرا باید از آن استفاده کنید؟ بر همین اساس در ادامه سعی می‌کنیم تا این فواید را بیان کنیم پس با ما همراه باشید.
بک لینک کامنتی یا کامنت مارکتینگ چیست

کمک به ایندکس سریع‌تر صفحات

مهم‌ترین مزیت لینک‌های کامنتی افزایش قدرت ایندکس صفحات است، اگر شما از یک وب‌سایت معروف با دامنه قوی، بک لینک کامنتی دریافت کنید احتمال بهبود سرعت ایندکس مقالات وب سایت‌تان افزایش پیدا خواهد کرد. در این شرایط کراول باجت سایت شما نیز بیشتر خواهد شد که به صورت مستقیم سئوی سایت را نیز بهبود می‌بخشد.

افزایش قدرت برند

یکی از جالب‌ترین نکات در این باره، کمک کردن آن به قدرت برند وب‌سایت شما است، اگر به فکر برندینگ هستید می‌توانید در وب‌سایت‌های مرتبط کاری‌تان کامنت با لینک خارجی قرار دهید. در حقیقت این یکی از ساده‌ترین و در عین حال طبیعی‌ترین روش‌های برندسازی است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در این حالت مشتریان بیشتری شما را خواهند شناخت.

انتقال ترافیک دریافتی

اگر سایتی که شما در آن بک لینک منتشر کرده‌اید، ترافیک بالایی داشته باشد، احتمال انتقال ترافیک سایت مدنظر به وب‌سایت شما نیز وجود خواهد داشت. به همین علت در آغاز صفحات پربازدید را پیدا کرده و کامنت مارکتینگ را در این صفحات انجام دهید تا انتقال ترافیک به خوبی صورت بگیرد.

قیمت مناسب یا حتی رایگان

یکی از بزرگ‌‌ترین مزیت‌های این شکل لینک سازی خارجی، قیمت فوق‌العاده آن است. شما می‌توانید با کم‌‌ترین هزینه این نوع بک لینک را دریافت کنید و حتی خودتان دست به کار شوید و به صورت رایگان کامنت بک لینکی بسازید. این در حالی است که ساخت بک لینک خارجی در روش‌های دیگر همچون رپورتاژ آگهی هزینه زیادی برای شما دارد.

کمک به بهبود قدرت دامنه

اگر سایتی که میزبان بک لینک کامنتی شما است از قدرت دامنه خوبی برخوردار باشد و لینک ایجاد شده برای شما نیز فالو باشد، قدرت دامنه وب‌سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اکنون که می‌دانید کامنت مارکتینگ چیست، حتما آن را در دامنه‌هایی با اتوریتی بالا امتحان کنید. در این حالت کم کم دامین اتوریتی شما افزایش پیدا کرده و سئو سایت بهبود پیدا می‌کند.

استفاده در فرایند لینک سازی چند لایه

یکی از روش‌های لینک‌سازی برای وب‌سایت، تولید بک لینک چند لایه برای افزایش قدرت لینک سازی است، متخصصین سئو حرفه‌ای از این شکل لینک سازی خارجی، در فرایند لینک سازی چند لایه نیز کمک می‌گیرند و یک لینک سازی ناب و حرفه‌ای را خلق می‌کنند. معمولا در لینک سازی کامنت مارکتینگ برای سطوح سه و چهار به کار می‌رود. در این حالت بک لینک‌های کامنتی انتقال اعتبار را به لینک‌های سطح یک همچون رپورتاژ‌ها انجام می‌دهند.

نحوه ساخت بک لینک در کامنت مارکتینگ

حالا که به صورت جامع با چیستی، کاربرد و مزایای بک لینک کامنتی آشنا شدید احتمالا این سوال برای شما ایجاد شده است که چطور کامنت بک لینکی بسازیم. خوشبختانه برای انجام این کار دو روش مختلف وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

روش اول: خرید بک لینک کامنتی از سایت‌های مختلف

در این روش شما با پرداخت هزینه به وب‌سایت‌های مختلف، اقدام به خرید بک لینک‌های کامنتی می‌کنید. این روش دارای ریسک بالایی است و کیفیت بک لینک‌های ایجاد شده به سایتی که از آن خریداری کرده‌اید و فرایند لینک سازی بستگی دارد. از همین رو اگر قصد خرید بک لینک برای کامنت مارکتینگ را دارید، حتما از سایت‌های معتبر برای این کار بهره ببرید. در ادامه بهترین سایت‌های خرید بک لینک کامنتی را به شما معرفی می‌کنیم.
بک لینک کامنتی یا کامنت مارکتینگ چیست
یک نکته مهم را در نظر بگیرید که برای خرید بک لینک کامنتی از این سایت‌ها باید به صورت دلاری، هزینه پرداخت کنید و فرایند خرید نسبت به تهیه بک لینک کامنتی از سایت‌های فروشنده ایرانی سخت‌تر است و پیش از خرید بک لینک کامنتی به فکر دردسرهای خرید و پرداخت دلاری باشید. خوشبختانه خدمات پرداخت ارزی نیز توسط برخی از سایت‌ها ارائه می‌شود که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.
  • بهترین سایت‌های خارجی خرید بک لینک کامنتی باکیفیت

  1. seo clerk
  2. buy seo store
  3. v-user
  4. inkwheel

کدام سایت برای خرید بک لینک کامنتی معتبر است؟

تمامی وب‌سایت‌های خارجی معرفی شده در این مطلب برای خرید لینک کامنتی دارای اعتبار هستند، اما بین متخصصین سئو، سایت سئو کلرک با داشتن اعتبار و سابقه بیشتر، محبوبیت بیشتری برای خرید این بک لینک‌ها دارد. برای اینکه بتوانید قدرت هر سایت را بفهمید، بهتر است که بک لینک‌های آن را ابزارهای سئو چک کنید.

تکنیک‌های یافتن بهترین سایت برای بک لینک کامنتی

توصیه می‌کنیم که حتما سری به وب‌سایت‌های رقیب خود زده و ببینید آن‌ها در کدام وب‌سایت‌ها و به چه اندازه‌ای بک لینک ایجاد کرده‌اند. در واقع تحلیل رقبا برای این مورد بسیار موثر است. همواره تحلیل درست رقیب نقش مهمی در دیجیتال مارکتینگ دارد که باید به آن توجه کنید. در این میان شما می‌توانید از ابزارهای مختلف از جمله Semrush و Seo Spy Glass  نیز برای آنالیز میزان بک لینک رقبای خود استفاده کنید.
همین‌طور شما‌ می‌توانید از ابزارهای رایگان خود گوگل، مانند گوگل آلترز استفاده کرده و مطالبی را که دارای محتوای مرتبط با صفحه هدف وب سایت شما هستند را به این شکل کشف کنید. با این حساب فرصت آن را دارید که خیلی زود در مطالب اعلام شده، برای کامنت گذاشتن اقدام کرده و بهترین بهره‌برداری را از کامنت مارکتینگ داشته باشید.
به طور نمونه اگر می‌خواهید بک لینک کامنتی برای صفحه “خرید چرخ خیاطی” درج کنید؛ در گوگل آلرتز، کلماتی چون چرخ خیاطی، دوخت و دوز، لباس و … را اضافه کرده و منتظر باشید تا مطالب در این حوزه برای شما کشف و اعلام شوند. پس از آن می‌توانید خیلی سریع برای کامنت گذاشتن و بهره برداری از آن وارد عمل شوید. با توجه به راهکارهای جذابی که در این راستا وجود دارد، حتما از آن‌ها برای کامنت مارکتینگ کمک بگیرید.

نکته مهم: لطفا سایت‌تان را با بک لینک کامنتی خفه نکنید!

فراموش نکنید که قرار دادن لینک کامنتی بخشی از فرایند لینک سازی خارجی وب سایت است و نباید در استفاده از آن زیاده روی کنید، پیشنهاد می‌شود در قدم اول با داشتن آنالیز درست از رقبایتان و فرایند لینک سازی آن‌ها اقدام به خرید بک لینک کنید و در قدم بعد، از لینک کامنتی استفاده کنید. به همین جهت از کامنت مارکتینگ به صورت ترکیبی با سایر روش‌های لینک‌سازی استفاده کنید.
ما در سایت تسمینو بهترین پکیج‌های خرید بک لینک را برای شما وبمستران و متخصصان سئو مهیا کردیم تا بتوانید با خیال راحت یک فرایند لینک سازی عالی را برای خودتان ایجاد کنید.
اگر علاقه دارید در مدت زمان کوتاه، بهترین لینک‌های باکیفیت را به سمت وب سایت‌تان روانه کنید سری به صفحه خرید بک لینک تسمینو بزنید. حال که فهمیده‌اید ارزش کامنت مارکتینگ چیست، حتما برای اجرای درست و اصولی آن یک برنامه درست داشته باشید.

روش دوم : ایجاد بک لینک کامنتی به صورت دستی

ساخت بک لینک کامنتی به صورت دستی یکی دیگر از شیوه‌هایی است که شما می‌توانید از آن استفاده کنید. در این روش شما باید خودتان دست به کار شوید و با توجه به شرایط سایت میزبان و اجازه‌ای که به شما می‌دهد، در بخش کامنت‌ها بک لینک کامنت ایجاد کنید.
فراموش نکنید که فرایند لینک سازی از اهمیت بالایی برخوردار است پس سعی کنید با دقت دامنه وب سایت‌های میزبان را بررسی کنید. همچین سعی کنید که با مهارت خود از انکرتکست‌های متنوع استفاده کنید تا فرایند لینک سازی کامنتی شما طبیعی و ارگانیک باشد.
  • بهترین سایت‌های ایجاد بک لینک کامنتی رایگان

بسیاری از افراد برای انجام سئو داخلی یا خارجی از  کامنت مارکتینگ استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید که ساخت بک لینک کامنتی را به صورت رایگان انجام دهید، باید سایت‌های مربوطه را پیدا کنید. از جمله بهترین وب‌سایت‌هایی که می‌توانید در آن‌ها بک لینک‌های کامنتی بدون هزینه ایجاد کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. javab24.com
  2. porseshkadeh.com
  3. answers.com
  4. .all-experts.gr
  5. rticle.advertiseera.com
  6. famousbloggers.net
  7. findtheluv.com
  8. freebloghelp.com
  9. fuelmyblog.com
  10. geekfellows.com
  11. ivinecopywriter.com
  12. dmiracle.com
  13. donnamerrilltribe.com
  14. empowermentmomentsblog.com
  15. enstinemuki.com
  16. blog.giganticlist.com
  17. articles.h1ad.com
  18. story.wallclassifieds.com
  19. article.classifiedsfactor.com
  20. bloggersroad.com
  21. blog.shopolop.com
  22. blog.freeadstime.org
  23. ologames.com

7 راز مهم برای داشتن ساختار لینک سازی کامنتی موفق!

احتمالا پس از خواندن آموزش‌های بالا تصمیم گرفتید که همین حالا دست به کار شوید و با تولید بک لینک‌های کامنتی، برای بهبود لینک سازی خارجی سایت خود اقدام نمایید. برای اینکه بتوانید این کار را به آسانی انجام دهید، حتما باید استراتژی مشخصی برای خود داشته باشید.
 پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به لینک سازی کامنتی حتما 7 نکته زیر را در فرایند لینک سازی در نظر بگیرید تا بک لینک‌های کامنتی شما تاثیر بیشتری داشته باشند:
  1. انتخاب سایت‌های معتبر جهت لینک سازی
  2. داشتن فرایند طبیعی در تولید بک لینک‌ها
  3. عدم استفاده از انکر تکست‌های تکراری
  4. کمک گرفتن از تکنیک لینک سازی چند لایه
  5. لینک نگرفتن از سایت‌های اسپم
  6. داشتن فواصل زمانی منظم در لینک سازی
  7. عدم تغییر لینک‌ها پس از ایجاد آن‌ها

برای نتیجه گرفتن از بک‌لینک کامنتی، باید استراتژی مشخصی داشته باشید.

بهترین روش استفاده از بک لینک کامنتی

در این مطلب، تمامی نکات لازم درباره کامنت مارکتینگ و بک لینک کامنتی و روش‌های ایجاد و خرید آن را خدمت شما ارائه کردیم.در صورتی که به تمامی مطالب گفته شده عمل کنید، به طور قطع از نتایج مثبت آن در سئو سایت خود شگفت زده خواهیدشد. به همین جهت سعی کنید که از کامنت مارکتینگ برای رشد بیشتر سایت خود استفاده کنید. چنانچه شما هم در زمینه کامنت مارکتینگ تجربه داشته‌اید، خوشحال می‌شویم که این تجربیات ارزشمند را با ما و سایر خوانندگان تسمینو به اشتراک بگذارید تا از آن بهره مند شویم.
علیرضا بابایی
علیرضا بابایی

آینده متعلق به کساییه که به زیبایی رویاهای خودشون ایمان دارن.

دیدگاه ها

2022/06/25

عالی بود
خسته نباشید
خیلی محتوای خوبی بود !
امکانش هست به جز این لیستی که گذاشتید
یک لیست بک لینک کامل تر بزارید استفاده کنیم:))

    2022/06/26

    سلام
    سلامت باشید
    شما میتونید، برای مشاهده لیست بک لینک رایگان، به این محتوا سربزنید.
    ساخت بک لینک رایگان